|
||||
|
||||
Achterljocht Golf 3
Omdat myn advertinsjes op Marktplaats weihelle wurde :
Myn suske hat it rjochter achterljocht fan har Golf 3 nei gychem holpen. Is der noch immen dy't in standert-achterljocht fan in Golf oer hat? Jens |
|
||||
|
||||
Ook een manier van aandacht trekken....
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Normaal nederlands lijkt me niet zo heel moeilijk... Of heb ik niet mee gekregen dat dit een fries forum is geworden?
|
||||
|
||||
Ik begrijp er geen flikker van.. Ik kan hem waarschijnlijk toch niet helpen, want ik heb thuis alleen nog maar een golf3 achterlicht liggen.
|
|||
|
|||
Niet meer te redden deze jongen....
|
|
||||
|
||||
Bestaat er ook een fries woordeboek.???
|
|
||||
|
||||
Ik als Nederlander-met-een-in-Nederland-erkende-streektaal-als-eerste-taal-sprekende, vertaal dit: achterljocht fan har Golf 3, als dit: Achterlijk joch in haar golf 3..... zal wel weer...
Als die Friezen zo graag apart willen zijn, sluit je dan aan bij Ost-Friesland in Duitsland, dan wordt je tenminste door 5x zoveel mensen niet serieus genomen!
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
Kinders kinders, laten we eens stoppen met de grenzen trekken allemaal. We zijn 1 Nederland en als we als Nederlanders elkaar al gaan aanvallen . Ieder zijn dialect en zijn trots! Misschien is het wel handig dat onze Friezen het bij voorkeur in leesbaar Nederlands typen en dan met name in de advertenties . Die Friese teksten in topics tussendoor is wel humor (maar dat is mijn mening).
|
|
||||
|
||||
Ik snap het wel: is op zoek naar een achterlicht van een Golf oer, moet natuurlijk zijn: oer Golf! achterlicht van een Golf 1 dus...
|
|
||||
|
||||
Ik wil er wel een topic van maken in de trend van wat betekent dit in het Fries . Is het überhaupt wel een serieus verkoop topic?
|
|
||||
|
||||
Quote:
ik heb dan ook geen zin om meer dan 25 km te gaan rijden voor een achterlicht voor m'n zusje d'r golf, of de TNT te spekken Enneh Evil.. het is geen verkoop-topic, dan stond 'ie wel bij 'te koop'. Wel veel gratis Upjes zo!!! Jens |
|
|||
|
|||
Quote:
Omdat mijn advertentie van marktplaats is gehaald Mijn zusje heeft het rechterachterlicht van haar golf 3 naar de fillestijnen geholpen. Is er nog iemand die een standaart-achterlicht van een golf over heeft (of heeft liggen) Jens www.loi.nl |
|
|||
|
|||
beetje de tijd nemen, kom je er wel uit;
''omdat mijn advertenties op marktplaats verwijderd worden. mijn zusje heeft het rechterachterlicht van haar golf 3 naar de klote geholpen. is er misschien iemand die nog een standaard achterlicht heeft liggen?'' :edit: Domi en ik hadden hetzelfde plan.. |
|
||||
|
||||
hahahahahahahahahahahah
|
|||
|
|||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Mja, k hab msshin no we ene lign. Moak ff kiekn of ie no in de skuur lig of op zolde.
Vstue me de pos kan we, kost bint vo oe. Kan je daar wat van lezen/begrijpen? Dat is dan weer Sallands dialect, spreken is geen probleem voor me, maar schrijven is wel iets moeilijker, zo met dyslexie. Daarom houd ik het net als alle verstandige mensen op dit forum gewoon bij Nederlands . |
|
||||
|
||||
Amen
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb misschien nog wel 1 liggen. Moet ik even kijken of hij in de schuur ligt of op zolder. Versturen met de post kan wel, Kosten zijn voor jouw . Wij Friezen kunnen alles lezen joh |
|
||||
|
||||
Quote:
@ RubenD: Ik kom niet zo vaak meer in Raolte. Wat wil je ervoor hebben, inclusief verzenden? Moet niet te duur zijn, anders kun je beter een nieuwe kopen ... Jens |