![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ben benieuwd!
|
||||
|
||||
![]() Zal vast niet zo leuk zijn als die rode mk 1 GTI die je had....
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
daar geef ik je 100% gelijk in. maar aangezien ik niet kan lassen (of toch niet zoals het moet) was er teveel werk aan. veel moeten uitbesteden kost wel wat.... heb er een mooie tijd met beleefd,maar ben uiteindelijk een wagen rap moe.... hier een slechte foto van de wagen. vanaf dat ik mijn platen heb en hij ingeschreven is,volgen betere foto's. ![]() tis dus een golf 2 16v kr. heeft 130.000 km. een grijs recaro interieur. digitale teller. en da ist peis ek. plannen zijn. zo deftig mogelijk maken voor worthersee 2009. voor het geval ik kan gaan,want das nog niet zeker... vandaag hebbek em terug verlaagd en c2's geplaatst. c2's verdichten of andere wielen. interieur laten opknappen. groot onderhoud,en alles vervangen wat nodig is. de gedachten spelen in mijne kop voor ne g60 kit. (maar gaat da met dunne bumpers?) wagen eens polijsten. en verder zie ik wel nog wat te doen.... grtz p.s. @chris. foto's van da interieur komen nog,heb er alleen nog niet de tijd voor gehad... |
|
||||
|
||||
![]() Mooie auto hoor Andy, heb ik ook naar zitten kijken maar wegens gebrek aan tijd en financien toch maar snel weer weggeklikt.
Super kleurtje, digifiz en recaro's maken het wel een hele leuke GTi, succes ermee maar dat zal vast goed komen jou kennende!
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit
![]() En een g60 kit is inderdaad te combineren met dunne bumpers...
|
|||
|
|||
![]() Bumpers passen zo, lip moet je een klein beetje aanpassen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooie wagen, ben zelf ook aan het twijfelen met een G60 kit met dunne bumpers, ik zie de foto's wel verschijnen
![]()
|
||||
|
||||
![]() ziet dr netjes uit! ook al ist zo donker
![]()
|
|||
|
|||
![]() heb nog geen betere foto's kunnen maken,want is nog steeds niet ingeschreve....
wel hebben we de radio aan de praat gekregen gisteren. en vandaag is er iemand geweest voor naar den digifiz te komen kijken. was een weerstandje afgebroken,en dan maar direct gemaakt. morgen nieuwe lampekes halen en dan is da ook weer gefikst... en 1 van de weken es beginnen aan de moter terug proper en in orde te zette. grtz |
|
||||
|
||||
![]() Hele mooie auto.Ben benieuwd naar de volgende foto's
|
|
||||
|
||||
![]() Hoi Andy,
weer nieuw speelgoed zie ik... Zal wel weer wat worden! Gr Pim |
|
|||
|
|||
![]() hier 2 betere foto's.
![]() ![]() is wel nie gekuist of zo,want tis mij te koud ![]() deze week es nieuwe schijven en blokken achteraan steken,want tis nodig.... ook heb ik al de dunne lijsten gevonden voor op de zijkant, dus nu nog g60 bogen en dorpels. dus wie dit zou liggen hebben in goede staat..... en denk dat ik de 3-delige borbets zelf ga klaarzetten en steken voor worthersee. voor de rest weetek nog niet wak allemaal ga doen. grtz |
|
|||
|
|||
![]() deze mag alweer dicht, is gisteren al terug verkocht.
op naar de volgende. grtz |
|
||||
|
||||
![]() toch niet wat je zocht?
|
|||
|
|||
![]() Dat gaat snel he Andy
![]()
|
||||
|
||||
![]() hij heeft een ovaal gekocht..
|
|||
|
|||
![]() nee, is niet wat ik echt wou.
wou hem klaarzetten voor worthersee, maar bij nader inzien was er iets teveel prutswerk aan. heb nog geen ovaal,maar ga wel naar 1 gaan zien! @suspekt. ja, alsek iets in mijne kop heb ![]() derjuist wel al naar ne zeer schone g60 gaan zien maar twijfel nog wa. en vanavond of van de week naar nen ovaal gaan zien. heb nu wel zeer dringend een nieuwe wagen nodig, want die 16v was mijn enig vervoer aangezien ik mijn daily ook verkocht heb. dus als er iemand iets weet staan, in perfecte staat en origineel.... grtz |
|
|||
|
|||
![]() en te zeggen dat ik hem gisteren nog gespot heb in de straat
![]() |