Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek overig > Motoren, turbo's, compressors, injectie, carb's, NOS, etc
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 07-02-2009, 17:37
corrado16vlkl corrado16vlkl is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 15
Default Turbo op pl blok

Mensen ik ben gewoon aan het kijken het gaat niet gelijk gebeuren maar wil gewoon informatie inwinnen wat het me gaat kosten.

Wil graag 1.8 16v turbo met originele zuigers gaan rijden.

Op lage compressie wat moet ik allemaal aanschaffen en wat heb ik nodig om dit te kunnen doen.

Wil het met turbo en niet met g-lader.
Reply With Quote
  #2  
Old 07-02-2009, 17:38
corrado16vlkl corrado16vlkl is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 15
Default

Blok is totaal gereviseerd. 0.03 zuigers. 263 nokkenas, 4-2-1spruitstuk, alles is nieuw van het blok en bewerkt.
Reply With Quote
  #3  
Old 07-02-2009, 17:45
Richard's Avatar
Richard Richard is offline
Volksforum Crew - The Grim Sweeper
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 15,071
Send a message via MSN to Richard
Default

Quote:
Originally Posted by corrado16vlkl
Mensen ik ben gewoon aan het kijken het gaat niet gelijk gebeuren maar wil gewoon informatie inwinnen wat het me gaat kosten.

Wil graag 1.8 16v turbo met originele zuigers gaan rijden.

Op lage compressie wat moet ik allemaal aanschaffen en wat heb ik nodig om dit te kunnen doen.

Wil het met turbo en niet met g-lader.


wil je je compressie dus verlagen , of op lage druk gaan rijden?
__________________
Quote:
Originally Posted by sixpack
Wanne conjo..


BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels
Reply With Quote
  #4  
Old 08-02-2009, 04:31
corrado16vlkl corrado16vlkl is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 15
Default

Op lage druk rijden met turbo ja kleine turbo voor net wat meer power
Reply With Quote
  #5  
Old 08-02-2009, 10:11
Rallye-VR6t's Avatar
Rallye-VR6t Rallye-VR6t is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 1,534
Default

Volgens mij heb je die vraag al ruim beantwoord gekregen op het corradoforum? Of ben jij niet dezelfde?
Reply With Quote
  #6  
Old 08-02-2009, 14:31
corrado16vlkl corrado16vlkl is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 15
Default

Daar is het de ene wel en ander niet
Reply With Quote
  #7  
Old 08-02-2009, 14:45
Rallye-VR6t's Avatar
Rallye-VR6t Rallye-VR6t is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 1,534
Default

Zou daar vooral naar de niet groep luisteren.
Er is denk ik niemand die betrouwbaar met een lage turbo druk op e.d motor rijdt.
(je moet nl alles aanpassen aan de motor, of is het een normale turbo motor.)
Gaat toch stuk, of bevalt toch niet en kost bergen met geld om het voorelkaar te krijgen.
En het zal het nooit echt iets worden.
Concept klopt gewoon niet.

Zou er niet aan beginnen, zonde van je geld.
Reply With Quote
  #8  
Old 08-02-2009, 17:08
corrado16vlkl corrado16vlkl is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 15
Default

ok dan is het geen optie dan probeer maar zoveel mogelijk uit de 16v te halen zonder hulpmiddel
Reply With Quote
  #9  
Old 11-02-2009, 20:59
vwleusden's Avatar
vwleusden vwleusden is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,365
Send a message via MSN to vwleusden
Default

Quote:
Originally Posted by corrado16vlkl
ok dan is het geen optie dan probeer maar zoveel mogelijk uit de 16v te halen zonder hulpmiddel


hulpmiddelen heb je altijd nodig, help die 16V eerst maar eens van zijn astma af.
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies
2013 Renault Megane Estate GT Line TCe
2011 Ford Ka
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 07:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum