|
|||
|
|||
neef_m
hallo allemaal!
ik ben marco, alweer iets meer als een week 20 jaartjes oud en woonachtig in zoetermeer. ben in opleiding voor eerste monteur en zit in mijn laatste jaar, ik werk 4 dagen in de week bij een volkswagen dealer. heb sinds een maand of 2 een golf 2 gti 8v, volgens de vorge eigenaar was het een wolfsburg edition one, zal goed kunnen heb me er nog niet echt in verdiept haha hier wat specs donker paars ( dark burgundy ofzo? ) wolfsburg embleempjes op de zijschermen edition interieur blauwe vloerbedeking schuifdak siglachrome achterruiten vieze editon one sticker op de motorkap g60 bumpers/lijsten enz. ik zal wel een project topic aanmaken, maar mischien dat iemand me wat meer kan vertellen over de kenmerken van een wolfsburg edition/edition one uitvoering? vorge auto was een bmw e30 touring, helaas een ongelukje mee gehad, best zonde was een mooie auto. maar hou me nog goed bezig met mijn andere e30. hobies: auto's :P, me vriendin, rc racen, wakeboarden enz. mocht je vragen hebben, stel ze gerust mazzels! |
|
||||
|
||||
is een edition one, in de wandelgangen idd ook wolfsburg edition genoemd maar de echte wolfsburg zijn alleen in de US geleverd (en waren helemaal niet bijzonder)
|
|||
|
|||
welkom, weer een zoetermeerder
zet eens wat foto's neer dan kunnen we allemaal mee genieten vd velden in zoetermeer of ....
|
|||
|
|||
heey,
zal binnekort even een project topic openen, de golf gaat 2 februari naar de spuiter daar word hij helemaal overgespoten en drop ik effe al me foto's heb je auto volgens mij al paar keer gezien in segwaart, me vriendin woont daar ook namelijk. |
|
|||
|
|||
klopt, ik woon in segwaert
snel met die foto's want ze zijn hier foto geil
|
||||
|
||||
Welkom hier...
Idd wil foto's zieeen
|
||||
|
||||
welkom op het forum veel lees en post
plezier!!!
|
||||
|
||||
welkom.....
en idd zoals iedereen ben ik ook er fotogeil
|
|||
|
|||
ok maar even een project topic aangemaakt
project pagina dank jullie wel voor de reacties wil van de zomer een paar meetings mee pakken ( ben niet iemand die elk weekend op de parkeerplaats van de mac gaat staan, maar af en toe een meeting met goed weer vind ik wel leuk ) iemand een aanrader? |
|
|||
|
|||
ja ergens in juni MIVW in leiden
|
||||
|
||||
misschien is het dan geen mooi weer, maar de mid-wintermeeting van vw-speed is ook altijd goed
|
|||
|
|||
hey marco!
ook hier
|