![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ben opzoek naar een rallye recaro interieur.
Liefst de smalle uitvoering. Groeten |
|
||||
|
||||
![]() smalle uitvoering?
heeft bij mijn weten maar 1 soort rallye recaro interieur bestaan |
|
||||
|
||||
![]() alle stoelen kwamen geloof ik van recaro af alleen op de dikke versie stond het erop.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Deze zijn vet.. heb ook een rallye interieur maar deze ziet er heel anders uit, dus denk ik de smalle.
|
||||
|
||||
![]() Het gewone Rallye interieur, is dat niet hetzelfde als het standaard GTI interieur maar dan met een ander stofje?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja dat kun je wel zeggen. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zoek dus de recaro versie,en niet die met het rallye opschrift.
Bedankt voor het verschil tussen de 2. Groeten KIM |
|
|||
|
|||
![]() nou da zal nie meevallen denk ik en al helemaal niet betaalbaar!! maar succes met zoeken
|
|
|||
|
|||
![]() inderdaad, de prijzen zijn niet normaal meer...
Zoek nog een achterbank, stond een op marktplaats (met die foto van het 'normale interieur hier boven erbij) maar de man reageerde niet en adv. is reeds verwijderd. |
|
||||
|
||||
![]() ik heb vorig jaar mijn set verkocht voor een kleine 1250 euro
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
.. dat zijn inderdaad de prijzen waar je op moet rekenen. Het mijne is vorig jaar naar Noord-Duitsland vertrokken voor een soortgelijk bedrag. Op ebay staat net een setje voorstoelen .. recaro Rallye .. die behoorlijk opknapwerk benodigen. Staan nu op 505 en kunnen weg voor 850 ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ondertussen een complete set rallye recaro interieur gevonden
![]() |
|
||||
|
||||
![]() De 2 schimmelstoelen van de ebay advertentie hierboven zijn weggegaan voor 915 Euro...
![]()