|
||||
|
||||
motorkap lifters golf 2
weet iemand hoe je motorkap lifters moet bevestigigen als je de gasdempers van de achterklep neemt
|
|
||||
|
||||
zijn daar geen kant en klaar setjes van ?!
Ik zou zo niet weten hoe je ze moet plaatsen. Kwam dit wel tegen : http://www.nlpower.com/image/3856.jpg 2 motorkaplifters voor €25
|
|||
|
|||
zijn die dempers niet te dik??
maar ik heb er ook een gewoon kant en klaar setje onder zitten, heb er toen 15 euro voor betaald in essen vorig jaar maar zoals hierboven al gezegd zijn ze niet duur. |
|
||||
|
||||
En daarnaast moet je er ook rekening mee houden dat jouw motorkap niet meer 100% sluit en dus een beetje gaapt langs de zijkanten na montage van de lifters (ja ook diegene die hier speciaal voor bedoeld zijn die gapen)
|
||||
|
||||
ok dan ga ik complete set zoeken alvast bedankt jongens
|
|
|||
|
|||
Heb nog wel z'n setje liggen
Heb er bij mij ook kofferbaklifters op zitten Heb de ene kant op een boutje van het spadbord en aan de motorkap zelf een beugel gemaakt Sluit goed |
|
||||
|
||||
Zijn idd setjes. ze zijn een cm of 5 kleiner dan de orginele van de kofferbak.
Het is alle 2 te doen maar het is een beetje paswerk. Maar staat altijd mooi op een meetinkje. grtz Jel