|
||||
|
||||
TDI in santana
Heeft iemand hier ervaring met het inbouwen van een tdi in een Santana, kun je daar bv spul uit een 3b zo inhangen? heb een leuke santana op het oog, is helaas benzine.
|
|
||||
|
||||
Lengterichting blokken passen als je motorsteunen uit een audi 80 overlast op je chassis. Of zelf motorsteunen maken zodat ie op je subframe past.
Als het goed is passen 32b motorsteunen wel op dwarsliggende TDI blokjes. Als je een TDI bak wilt moet je nog wat knutselen met het schakelmechanisme, en de kabels spreken voorszich, daar moet ook lekker in gerommeld worden!
|
||||
|
||||
Ok, thnx
|
|
||||
|
||||
Ik las een tijd terug een topic hier van iemand met een heel erg mooi project. Een oude passat waar een TDI 150 pk in ging herinner ik me.
|
|
||||
|
||||
ja, ben ff zijn naam kwijt, maar moet hier te vinden zijn!
Daar is het nodige werk in gegaan hoor! Subframe verslepen, motorsteunen eigenbouw, etc, etc... Het 'zo inhangen' was er niet bij bij dat project...
|
||||
|
||||
Quote:
Jaa die was dik ! Leek natuurlijk allemaal wel heel makkelijk te gaan op de foto maar ja ahaha dat is het natuurlijk niet he ! Niets meer dan respect voor dat soort mooie projecten. Hier rijdt ook iemand met een oude audi 100 met TDI er in gebouwd en een 5 cilinder geloof ik ook nog. En ikzelf ben bezig samen met een paar maten met een audi 80 uit 82 waar een 1z tdi in gaat. |
|
||||
|
||||
Keep me posted over die typ81 met TDI, ik ben (rustig) bezig met een TDI in een passat coupe 1982!
|
|||
|
|||
Quote:
dat is bij mij ook de planning maar wanneer het er echt van komt? waar rijd die 100 die jij bedoelt ergens rond?
|
|||
|
|||
Die audi 100 tdi 5 cil is van DÁ-BRT