![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
Ik heb een golf 4 14 16v uit 98. Nu wil ik speakers in de achter deur hebben maar weet niet of hier al kabels liggen. Ik heb de boel al proberen open te maken maar verder dan de 2 schroeven onder in de deur en de raamslinger ben ik niet gekomen. Weet iemand of hier al standaard speaker voorbereiding in de achter deuren zitten en hoe ik de panelen eraf krijg? En wat voor maat speakers gaan erin de achter deuren? Met vriendelijke groet, Arno
|
||||
|
||||
![]() Bij mijn Mk4 TDi is er in de achterdeuren geen speaker voorbereiding. Je kunt dit al heel simpel zien door de radio er eventjes uit te nemen. Heb je maar 4 draden in de stekker zitten voor de speakers heb je geen voorziening voor achteraan,allezins zo is het toch in mijn auto. Hoop dat je er iets aan hebt.
Grtz!
Daily's : 2019 Seat Leon ST 1.5TSi FR 1989 VW Golf GL 1.8 Ex VW's: 1990 VW Golf GL 1.6TD Intercooler 1996 VW Golf GT 1.9TDi Special 1991 VW Golf Pasadena 1.6TD Intercooler 1983 VW Golf Rabbit LX 1.1 2001 VW Golf Base 1.9TDi Edition |
|
||||
|
||||
![]() ok thanks.
Krijg van de week toch een nieuwe radio. Ik zal eens kijken.
|
|||
|
|||
![]() Bij mij zaten de kabels tot aan de doorvoerhoes van de deur.
Je kan het zien als je de hoes los haalt en het kunststof aan de binnenkant (waar je gordel ook zit). Wel even meten welken het zijn. Je kan stekkertjes halen bij de dealer. Succes! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bedankt voor je reactie. Enig idee wat deze kabeltjes kosten? En welke maat speakers gaan er in de achter deur?