|
|||
|
|||
Originele radio: R44 Radio "Emden" in GTI
Hallo,
een tijdje geleden heb ik een Identitäts-Urkunde van mijn GTI aangevraagd bij het VW museum in WOB. Toen ik het certificaat thuisgestuurd kreeg, bleek dat er fabriek af (ofja, in ieder geval zo afgeleverd) een radio gemonteerd zat en wel een "Emden" uitvoering. Tevens staat de code R44 erbij. Nu lijkt het mij wel leuk om zo'n radio op het spoor te komen en weer te monteren. Weet iemand welke radio bedoeld wordt met bovenstaande typering? En nog mooier: heeft iemand er toevallig nog zo eentje liggen (die het ook nog doet?) groet, Dennis |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
K heb laatst ook zon oorkonde aangevraagt, maar daar staat niks over een radio.
is ie dan gelevert zonder radio of met een algemeen modelletje? mvg Mike |
|
||||
|
||||
Beetje off-topic, maar heb je een adres waar ik een dergelijke Identitäts-Urkunde kan aanvragen?
|
|
||||
|
||||
Let wel even op, ik geloof dat we inmiddels al bij de Emden 10 ofzo zitten. De radio's blijven meestal hetzelfde heten maar worden wel gemoderniseerd. Niet iedere Emden is dus geschikt ("hoort") bij jouw auto.
Quote:
Geleverd zonder de radio Quote:
Kijk even hier
Last edited by VeeDubber : 30-12-2008 at 11:56. |
|
|||
|
|||
Quote:
thanks voor de link zo te zien qua design en mogelijkheden zou deze radio erin hebben kunnen gezeten. Alleen dat "Emden 8" , iemand een idee van welk jaar deze radio zou kunnen zijn dan? ik ga de adverteerder eens mailen. |
|
||||
|
||||
ik denk dat er in de golf 2 wel een am/fm radio is geleverd, met of zonder casettedeck.
maar bij dezelfde man van die MP advertentie staat: Altijd 100 oldtimer autoradio’s op voorraad. Ook voor losse onderdelen, knoppen, frontjes, speakers. U kunt ook uw radio zelf samenstellen. Heeft u speciale wensen of zoekt u een speciaal model u kunt ons altijd mailen Dus misschien weet hij meer
Last edited by ArjenE : 30-12-2008 at 16:30. |
|
|||
|
|||
Quote:
ja idd, ik heb m al gemaild. Nu het antwoord even afwachten en maar hopen dat ie niet de hoofdprijs wil hebben, het is al duur genoeg allemaal die VW hobby |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Quote:
thanks! maar die prijzen... |
|
||||
|
||||
levert volkswarenhaus ook niet nieuwe 'oude' radio's?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Sorry ? Moest laatst radio voor spijl hebben op ebay gaan ze weg rond de 300,- |
|
|||
|
|||
Quote:
poeh...en dan te bedenken dat ik laatst twee van dergelijke radio's heb verkocht voor 15 eurie per stuk.. |