|
||||
|
||||
VentoVice used parts (ALLES € 10,- !)
Ik probeer ook maar weer eens wat op te ruimen; dingen die ik toch niet meer gebruik! Prijzen zijn richtprijzen; blijf redelijk...
versturen kost de koper € 6,20 bij de TNT Van de volgende foto zijn alleen de bovenste 'CL' logo's er nog. Zwart, horen in de zijschermen van een 35 i Passat € 10,- voor beide (Ruilen voor dezelfde, maar dan met 'GT', kan ook!; de kleur is onbelangrijk; laat maar horen!) Vento achterlicht, imitatie, rechtsachter. Is nog nieuw, maar het zwarte deel is iets lichter van kleur, dan origineel. Dat stoorde mij... € 10,- Traanplaat 'matten'; waren 10 jaar terug hèt tunings-item! (dat noemen ze nu 'RETRO'...) Dikke industrie-kwaliteit. Polijsten mss? Ze zaten toen in mijn Golf II, maar pasten ook in mijn Nissan 100 NX, dus wie weet! € 10,- p/st, alleen per set te koop Air-intake's voor in de bumper; deze komen in de plaats van de mistlampen of de 'neppers', die bij een Mk3 of Vento in de bumper zitten. Gewoon erin klikken en klaar! Ze zijn nu tornado-rood, geloof ik... € 10,- p/st, alleen als set voorbeeldfoto in een Vento-bumper:
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
bedankt voor het naar boven halen van dit vergeten topic, mhr. van Norden!!!
Ik heb trouwens wel voor U: de originele GTI logo's voor in de plaats van de zij-knipperlichten! (daar zitten bij mij Fire and Ice-logo's... ) EN voor u: GRATIZZZZZZZZZZZZ!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |