|
||||
|
||||
Mini bruders new ride!!!
Jaja...
Na een paar Maanden in oude bakkies te hebben gereden kon ie het weer niet laten!! Er moest een nwe vw komen... Maar dan wel iets kleins... Dus mini ging ff naar de dealer en kocht een nwe fox!!! Werdt binnen twee weken geleverd...das mooi snel.. Maar zoals we mini kennen blijft iets nooit origineel... Dus na twee weken heeft ie een schroefset van V-maxx laten monteren en gepolijste TT parabolen eronder gehangen.. Ik zeg meteen dikke shizzle!! Wat denken jullie??? Plannen zijn nog ander uitlaatje en alles in kleur spuiten.. grtz...Vic
|
||||
|
||||
Dit heb ik gisteren nog in de buurt van Venlo zien rijden, brak bijna m'n nek!
Heb daarna 2x online op zwarte fox'jes gezocht online, en gelijk naar parabool-aanbiedingen gekeken.... Super bak!! |
|
||||
|
||||
Echt super geworden, de simpelheid zelve! Maaruh, is die foto vanaf een ladder genomen? Of is hij/jij zo lang
|
||||
|
||||
@Kevin...Is gister gedaan bij lonerdesign in Venlo ja...dus dan heb jij deze wel zien rijden ja!!
@ Benji: Hij stond op mn nek toen ie deze foto nam ;-) grtz...Vic
|
|||
|
|||
ziet er echt SUPER uit !!!!
gr. Martijn
|
|||
|
|||
cool! echt goed geslaagd zo.
|
|
||||
|
||||
leuke fox ruile??????
|
|
||||
|
||||
Wij hebben Fox'en als Leenauto 's ,en ben er eigenlijk nooit zo weg van geweest ,maar nu kun je zien hoe makkelijk en simpel het is om zo'n ding toch zo f#cking mooi te krijgen !
Ik vind t super die auto/velgen combi ,met die verlaging . Zal meteen de baas instructeren om 4 sets parabool velgen in te kopen voor de leenauto's!
|
||||
|
||||
Mofo,
Ik gisteren roepen tegen lin, ik heb een VETTE FOX gezien Is ie ook nog van een bekende Echt nogmaals een super dikke ride! |
|
||||
|
||||
Wanneer gaat ie omlaag?
Je had het al gezegt, maar het ziet er nog beter uit dan ik dacht! Nu moet ik binnenkort zeker op een bakkie komen.... Grz Niels
|
||||
|
||||
Ik had never nooit niet gedacht dat ik een Fox ooit mooi zou kunnen vinden.
Dan wordt er een foto gepost van een lage zwarte Fox op Parabolen. En Arnaud is 180 graden omgedraait!!
|
|||
|
|||
Heel dik !
Fox zou ook zeker niet mijn eerste keus zijn, maar deze combi is echt super !!! |
|
||||
|
||||
foei! dat staat hem goed!
vind een fox zeker in het zwart een mooie auto.. |
|
|||
|
|||
super dik hoor, heb hem eens als leen auto gehad. Reed behoorlijk goed moet ik zeggen.
|
|
||||
|
||||
Wat een supervette auto zo! Echt foxing dik
|
||||
|
||||
snap 1 ding niet, waarom niet heel even wachten tot 2008?
|
|
||||
|
||||
waarom wel eigenlijk?
|
|
||||
|
||||
Mooi, moet toch maar eens de schoonpa overtuigen met die foto
|
|||
|
|||
Die parabooltjes staan hem heel goed, nette wagen zo!