|
|||
|
|||
3 Delige Borbet A, zeldzaam?
Heb een setje Borbet A op de kop kunnen tikken, kwamen onder een BMW 5 serie vandaan.
Steek is 5x ? Volgens de verkoper zijn de velgen wel meerdelig, omdat ie boutjes aan de achterkant voelt. Het setje is 16". Kunnen jullie een beetje aan de hand van deze informatie kunnen uitpluizen of dit een zeldzaam setje is? Ik zag wel al een setje in 4x100 voor 1000euro? te koop namelijk. Setje moet ik nog ophalen, dus ET waarde en J waarde moet ik zelf dan even aflezen. |
|
||||
|
||||
3 delig zijn ze er niet zoveel, maar die steek maakt het voor veel wel minder interessant (o.a. ivm adapters en dus lagere et waarde).
bmw serie is 5x120, zijn wel adapters voor naar 4x100 of 5x100.
|
|||
|
|||
Kijk, hier heb ik al wat aan!
De 4x100 3delig is dus zeldzamer. Nu heb ik de wielen wel al onder de auto gezien, en er zitten boutjes in. Ik ken zelf geen meerdelige look van die velgen, dus ik neem aan dat ze meerdelig zijn. Nu heeft de verkoper wel een aantal moertjes aan de achterzijde gevoeld, ET en J waarde stond niet in de binnenkant van de velg. Nu nog de hamvraag, wat doet zo een setje nou op internet in die steek? |
|
||||
|
||||
wat de gek ervoor geeft. afhankelijk van de staat zeg ik 200-1000, maar het is erg afhankelijk van wie ze aanbiedt (kenner?), de staat en de maten (hoge et-waarde ivm adapters). reken er een set adapters bij (ca 200), setje banden, etc. Het is maar net wat jij er voor over hebt, maar voor handel zou ik persoonlijk niet aan een set 5x120 zonder adapters beginnen.
|
|||
|
|||
Oke, bedankt voor de info!
Meerdere tips zijn welkom! |
|
||||
|
||||
Zover ik weet zijn ze alleen in 7,5 en 8 x 16 geleverd.
Zou ook niet voor BMW steek gaan...of zijn ze wel 4x100 van bijv een oude 3/5 serie....?
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
Vandaag is het niks geworden, ik ga volgend weekend even langs.
Dit is een 100% 5 gaats, maar ik kijk wel even wat ik doe. |
|
||||
|
||||
je kan heel makelijk zien of het 3 delige borbet a is
de naafdeksel van een 3 delige is 5 hoekig en de zeskantdop die erop zit zit erop geschroefd net als een bbs rs een normale borbet a of imitatie hebben normaal gezien een ronde naafdeksel vlak of met zeskantdop uit 1 stuk en zitten de kapjes met een sleuteltje vast het 3 delige zetje wat te koop staat in 4x100 met zwart hart is mijn set |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb ze ook met 5 hoekige kappen, volgens de verkoper waren ze 2 delig. En schroefdraad inderdaad |
|
|||
|
|||
ze zijn zeker en vast 3 delig, heb ergens een foto van in het album staan:
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de foto, zo zien die van mij er ook uit alleen dan 5x120 meen ik.
Volgens de verkoper is het 2 delig, maar ik kan er nu vanuit gaan dat het 3 delig is? |