![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo, wil eventueel tegen een acceptabele prijs deze mooi MK II verkopen,
Het begint hier zo langzamerhand een golf centrum ![]() ![]() Het is dus een 1.6 CL Komt uit 85 Nieuwe accu G60 remmen voor as Speedline velgen met nieuwe conti,s Net interieur. 180dkm gelopen Prijs 1550 euro Last edited by veerzes : 23-03-2009 at 22:03. |
|
|||
|
|||
![]() hey nico tot wanneer is die roestbak
![]() gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() mooi ding zeg!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
nico heeft nog meer leuk speelgoed ![]() gr. Martijn
|
|||
|
|||
![]() Goedgekeurd tot maart2010 Tijn
![]() |
|
||||
|
||||
![]() waar woon je?!
en zitten er nog aandacht puntjes aan technische gezien?! Last edited by fabian : 22-03-2009 at 01:30. |
|
|||
|
|||
![]() omgeving leiden (Z-H) !
gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() en de aandachts/min punten?!
pm me anders even je telefoon nr heb wel degelijk interesse ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Quote:
wijnig denk ik ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Goede morgen VW vrienden hier nog wat onbeantwoorde vragen
![]() Er zitten niet zo heel veel aandacht punten kan ik je vertellen. Kijk het is natuurlijk geen nieuwe dus vind je altijd wel wat. Maar hij is niet rot , technisch is ie in orde . Min punten; Dashbord is zwart maar met wat bruine delen tussen door (de goeie heb ik er los bij dus die krijg je mee) Wat delen aan de motor zit wat vlieg roest op zoals kleppendeksel en Koelvin huis. Sleutels van kontaktslot en achterklep zijn niet het zelfde maar zelfs daar heb ik een goede komplete set bij ![]() Verder kan ik je vertelen dat er een supersport schroefset op zit Dat het een automaat is (was denk ik op de foto wel te zien ![]() Verder voor zn leeftijd een mooi lekker rijdend karretje ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Up
|
|
|||
|
|||
![]() Even vandaag weer in de schijnwerpers
![]() |
|
||||
|
||||
![]() geen interesse meer.
heb een soort gelijk iets gehaald met trunk. maar even goed en up voor deze zeer mooie golf ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Deze mag dicht,
![]() ![]() ![]() Cor , zorg er voor dat je broertje er zuinig op zal zijn ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nico,
hij is er helemaal blij mee en ik ben er van overtuigd dat de golf een warme M.I.V.W toekomst tegemoet gaat. ;-)