|
||||
|
||||
Winter stalling
Heeft iedereen al een plekje gevonden om zn auto te laten over winteren ik heb hem mooi bij me zelf in de garage staan al wou ik wel een plekje hebben waar ik wat meer ruimte had om te sleutelen , neemt niet weg dat hij hier ook mooi droog staat .
|
||||
|
||||
met zo'n garage mag je niet klagen...
|
||||
|
||||
ik heb zo ook kleiner gezien idd. nwbouw van tegenwoordig.
|
||||
|
||||
bij mij staat de wagen onder de bomen (zonder blaadjes). Mijn rx-7 staat bij mijn pa/ma op de oprit, daar zoek ik nog een droge opslag voor in de prov. Groningen...
|
||||
|
||||
Mijne staat gewoon lekker thuis in de garage owk
|
||||
|
||||
Gewoon lekker in de garage Al is dit een oude foto, de garage staat nu helemaal vol met troep :P |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik had met 2 vrienden een mooie stalling voor onze auto´s, 150 vierkante meter....
Maar helaas heb ik alles moeten verkopen en leeghalen want we moeten er per 1 dec dit jaar uit...... |
|
||||
|
||||
Dit is de stalling en sleutelruimte van mij en mijn zusje (sciroccomiepje), de aanhanger, de gele golf en de kever zijn er uit die zijn van een kameraad (ctb)van mij. Hij (ctb) is er uit gegaan en mijn zusje (sciroccomiepje) erin. (zijn oude foto's) René (Tiefleger) Last edited by Tiefleger : 30-11-2008 at 19:18. |
|
||||
|
||||
De Golf staat bij mijn ouders in de winterstalling/garage:
Overig weggestopt leed: De Caravelle staat ergens buiten en wordt rustig vergeten. (moet daar echt iets mee doen) De kever staat in België in een schuur en wil graag een barn find worden. |