|
|||
|
|||
kas golf 1
hey,
ben nieuw hier en zoek een kas van golf 1. liefst een rollend lege kas. er zijn wel een paar eisen aan. liefst zonder of zo weinig mogelijk werk aan. (laswerk bedoel ik dan) kleine achterlichten en zo oud mogelijk.... het moet ook liefst van een 1500 zijn,dan staan de motersteunen direct goed. het moet 3 deurs zijn. liefst ongevalvrij.... papieren mogen erbij zijn,maar hoeft zeker niet! dus als er iemand zoiets heeft staan,stuur je me maar een pm'eke.... grtz marsie. |
|
|||
|
|||
Last edited by marcelmk1 : 06-12-2008 at 18:01. |
|
|||
|
|||
zoek dus een kas zonder laswerk en met kleine achterlichten.
en dit zo vlug mogelijk. grtz |
|
||||
|
||||
Quote:
je doet net of een golf 1 met kleine achterlichten en dan ook nog een 1.6 zonder roest voor het opraapen liggen.. je mag blij zijn als je er uberhout al 1 vinden kan met weinig laswerk. |
|
|||
|
|||
9 van de 10 keer moet er wel iets gelast worden aan een golfje 1. Ga dan natuurlijk wel van een ongerestaureerde gebruikte koets uit. Persoonlijk vind ik die zilveren golf wel meevallen. Wielrandjes is zo goed als standaard en de vulplaat is de moeite niet.
|
|||
|
|||
PB gestuurd gisteren, lasvrije chassis alleen met brede achterlichten aangeboden staat spuitklaar en geheel strakgemaakt............
|
|
|||
|
|||
ik weet ook wel dat een goeie kas met KLEINE achterlichten en 1 zonder laswerk niet op elke hoek van de straat staat.
maar wie niet waagt,nie wint. de kas van marcelmk1 wordt zeker in overweging genomen, maar kijk liever eerst eens verder rond.... @ petra: 1tje met lange achterlichten wil ik niet. en niet omdat da niet goed genoeg is,maar zie liever met kleine. grtz |