|
|||
|
|||
Voorvleugel Golf 2
Als het op golf 2 aankomt ben ik nog geweldig groen, daarom ook dit topic.
Mijn golf 2 kan nieuwe voorvleugels gebruiken, toen ik dat vernoemde in bijzijn van mijn oom wist die me te vertellen dat hij er nog 2 had liggen. "Ik mocht ze hebben, passen ze niet, dan verkoop je ze" Ik heb een golf met dunne bumpers, de vleugels die eropstaan hebben 1 gat, met daarop de bumpersteun, de vleugels die ik gekregen heb is iets compleet anders. Een picje voor de duidelijkheid: Ik ben er vrij zeker van dat dit niet goed gaat komen, drie gaten, een beetje verzonken plaatwerk, dat is niet wat er nu op mijn golf staat. Kan iemand me weten zeggen wat voor voorvleugels dit zijn? Ik vermoed voor brede bumpers ofzo? |
|
||||
|
||||
ja brede bumpers, je kan ze wel gebruiken maar een heel klein beetje zie je het wel. Maar het meeste van die gaten en verzonken plaat valt weg onder de bumper
|
|||
|
|||
Quote:
maar dan moet je allicht een nieuw gat maken om de bumpersteun op de juiste plaats te zetten? |
|
||||
|
||||
uit mn hoofd zit dat middelste gat op de goede plek. Durf het niet met zekerheid te zeggen, heb het alleen andersom gedaan (dikke bumpers op oude schermen, daar heb ik toen idd 2 gaten bij geboord)
|
||||
|
||||
Was dit niet de reden dat de Limited Amerikaanse bumpers kreeg? Om die extra gaten en dergelijke te verbergen?
Meen me te herinneren dat Jurgen hier eens wat over gezegd heeft, lang lang geleden.
|
|||
|
|||
thanks voor de info mannen
|
|
|||
|
|||
Zijn spadborden van een nieuw type[na 90]die zijn er ook met dunne bumpers
Gaat gewoon passen Het bovenste gat moet die zwarte dop in[Van de andere zie je niets] De middelste zit bij de nieuwe modellen een steun |