![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hi Folks...
Ik heb het idee opgevat om een swap te gaan doen met mijn mk2. Heb nu een 1800 8v (automaat). Automaat bevalt me niet en wil meer pit. Zit nu te kijken naar een KR of een G60. Ik ben me rot aan het zoeken naar info en der staat genoeg... Enige waar ik niet uitkom en wat ik graag wil weten voor ik begin op wat voor kostenplaatje ik zal uitkomen. En dan of ik het zelf ga doen of laat doen. Iemand een gokje wagen? Thanks... ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dat is een mooi Golfje
![]() En kostenplaatje hangt zeker af van wat je zelf wilt doen. Laten doen lijkt mij erg prijzig,en dan alles wat je nog nodig hebt.
|
|||
|
|||
![]() Thanks!
Eigenlijk zou ik gewoon een ander blok moeten aanschaven en deels zelf en deels laten reviseren. Mijn auto kan ik wel kaal halen en dan nog erin. Maar dat zal ook grotendeels wel lukken. Haha alleen lastig om die eerste stap te zetten! |
|
||||
|
||||
![]() Is geen zinnig woord over te zeggen.. de KR's liggen tegenwoordig al voor 200 euro te koop, als je geen revisie zou doen maar hem er gewoon inlepeld ben je voor dat geld dus al klaar. Maar een nieuw opgebouwd blok en dan ook nog laten inbouwen gaat al erg snel richting de 2000,- en dan zit er nog niks geks aan..
|
|||
|
|||
![]() Thanks... Als jij iemand weet die dat allemaal regelt voor 2000euro?
|
|
||||
|
||||
![]() En je zit mee een boel bijkomende kosten i.v.m het ombouwen naar handgeschakeld, of wil je automaat blijven rijden? Want had vorig jaar interesse in een VR6 automaat, maar toch vanaf gezien, vanwege al het werk wat het ombouwen met zich meebrengt...
|
||||
|
||||
![]() das toch gewoon andere middenconsole en dan de schakelstangen (of kabels)?
en andere pedalen set. de bak koop je samen met het blok en moet je zorgen dat je er zoveel mogelijk delen bij hebt.
|
||||
|
||||
![]() stuur Bolku eens een mailtje..
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik denk dat ie gek van me wordt haha!! Maar ga het gewoon nog is doen! |
|
||||
|
||||
![]() ben ook wel benieuwd wat zoiets kost. Wil ook wel sneller ipv automaat zonder vermogen
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Jeroen heeft me al van veel informatie voorzien (thanks als je mee leest ;-)) maar als je de blokken bekijkt in zijn webshop denk ik niet dat ik er ga komen met 2000euro. Maar goed... wie niet waagt wie niet wint!
|