|
|||
|
|||
Vw Golf3 2.0 8v Gti
Hallo,
Bij deze bied ik mijn zeer mooie Nederlandse Gti aan. Het is een Golf3 2.0 8v met 218.224 op de klok (word nog mee gereden) Distr.riem+spanrol zijn 3000 km terug vervangen Apk tot 14 Nov. 2009 Motorisch is deze auto in perfecte staat,altijd starten en lopen. In tegenstelling tot de meeste gti's zuipt deze geen olie en is deze nooit afgetrapt en altijd goed onderhouden! Opties; Stuurbekrachtiging Electrische ramen Corrado stuur Golfbalpookknop met leren zakje en chroom frame Chromen deurhendels (binnenkant) Cv op afstand met alarm Boordcomputer (alles werkt zoals het hoort) In hoogte verstelbare stoelen 2 maand jonge schroefset Vr6 lip (originele lip erbij) Chromen tdi eindpijpjes Strakke achterklepstrip Spiegel bijrijderkant eraf,zit nu strak kapje (spiegel er wel bij) Enz. De auto zit zeer strak in de lak,hier en daar zitten wat gebruikerskrasjes maar niks ernstigs.Interieur is ook zeer netjes! Zoek je een goede en nette Gti dan is dit je kans! BIEDEN!! Bij serieus interesse graag even bellen na 0646066488 Gr Gerben Last edited by Koele : 05-02-2009 at 18:14. |
|
|||
|
|||
In prijs verlaagd!
€2650,- Goed bod mogelijk! |
|
|||
|
|||
Nu voor 2550!
Voor de serieus geinteresseerden valt er nog wel wat te overleggen up! |
|
|||
|
|||
Wat is de reden van verkoop?
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |
|
|||
|
|||
Omdat je soms keuzes moet maken en ik heb besloten om toch maar voor men motorrijbewijs te gaan
Motor word men nieuwe hobby en kan er geen 2 onderhouden jammer genoeg |
|
|||
|
|||
Bieden!!
|