|
|||
|
|||
Achter lip
Weet iemand waar ik een achterlip kan kopen voor een Golf 3 zonder gat voor de trekhaak? Wil graag m'n trekhaak eraf halen maar dan moet ik dus ook een andere achterlip hebben, wel een originele uiteraard.
Ik weet trouwens niet als het de juiste benaming hiervoor is, mischien dat ik daarom ook wel niks vind. alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
De achterlip zit aan de bumper vast. En is naar mijn weten niet los te halen.
|
|
||||
|
||||
Is iid één geheel .
|
||||
|
||||
Inderdaad 1 delig, alsk jou was zouk ff langs de sloop gaan, goeie bumper uitzoeken en laten overspuiten
|
|||
|
|||
Aha, vandaar dat ik nergens een achterlip kon vinden.
Bedankt voor de reacties. |
|
|||
|
|||
Quote:
Weet je toevallig ook of ik mijn trekhaak moet weghalen voordat ik de bumper kan weghalen of kan ik mijn trekhaak gewoon laten zitten mijn auto staat nu bij de garage dus kan ik het niet ff bekijken alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Naar mijn weten moet die eerst gedemonteerd wordèn, is namelijk zo dat het gat in de bumber de grote heeft van de trekhaakbuis, de knobbel is dikker en pas dus niet door het gat. Hierdoor krijg je de bumber er niet af. Correct me if i am wrong.
|
|||
|
|||
Ik heb eerst de bumper er bij mij afgehaald! ik kon niet eerst de trekhaak er afhalen omdat deze links en rechts in de carrosserie gestoken zat en via onder met 4 bouten vastgezet was! En als het goed is is het ronde gat in de bumper net iets groter als de knobbel bij mij ging de bumper er gewoon over heen! En om het gat afte dichten heb ik daarna een achterklep logo gebruikt, het logo precies passend gemaakt aan het gat van de bumper en mat zwart gespoten en met polyester lijm en matjes er in ge maakt.
gr, Marcel |