![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mn lieverd mag vandaag afrijden voor dr rijbewijs, gelukkig is ze pas 28
![]() afijn, ik was van mening dat ze wel een knappe 1e auto moest hebben dus na een tijdje zoeken en wat gebel kwam ik uit bij een teamgenoot van me die de polo al een tijd in de schuur stil heeft staan. ![]() Het is een hele nette g40, ik ken de auto al een tijd, ik ben destijds meegeweest toen hij hem kocht. hij is in hele nette staat, alle kleine schades zijn er destijds uitgehaald en deels opnieuw gespoten. G-lader is gereviceerd geweest, maar mag onderhand wel weer. verder nog een berg aan extra delen en extra g-lader er bij, dus we kunnen het vrouwtje voorlopig in stijl leren cruisen ![]() hij is in iedergeval veel beter dan mijn eerste auto ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Jij hebt wat goed te maken? Ik zou een bosje bloemen wel genoeg vinden
![]() (Mooi ding, mag ze blij mee zijn en hopelijk ook zuinig op..)
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() dus eigenlijk wel met dubbele bedoelingen ![]()
|
|||
|
|||
![]() dus eigenlijk is het vooral eigenbelang
![]() hoop alleen dat je haar wel leert parkeren want als ze dat net zo doet als mijn meissie zijn die wielen heeeel snel niet mooi meer ![]() gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thnx, ik heb ook nog een setje allycat 13 inch liggen, daar gaan gelijk tokkiewokkie ballonbanden op en onder de polo. En de RSL's liggen al in de tuin ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() En, is je kippie geslaagd, of moet de G40 nog ff blijven staan waar die staat ??
|
||||
|
||||
![]() Quote:
15.35 uur, de kip is geslaagd!!!! alles in 1 keer ![]() mag ook wel als je 28 bent ![]() dus snel franky bellen en de polo halen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Heeft iemand toevallig nog een setj originele spiegels liggen voor me? degene die er nu op zitten bieden niet echt erg goed zicht.......
Ciao!
|
|||
|
|||
![]()