![]() |
|
|||
|
|||
![]() hallo ben al een tijd op zoek naar het kleur nummer van volkswagen herfst bruin schijnt een kleur uit 93 te zijn maar is nooit uit gebracht op vw team summermeet stond er ook een golf2 in die kleur meen een diessel jongen kwam uit het noorden of oosten dacht ik
|
|
||||
|
||||
![]() Bedoel je deze?
![]() Dat is Indiana rot (LA3V) o.a. in '93 geleverd edit: nu wel? dit is wel een lelijkere afbeelding, de kleur is metallic
Member of Dub05 Last edited by SpiderClass : 24-10-2008 at 15:03. |
|
|||
|
|||
![]() zie geen kleur of auto
|
|
||||
|
||||
![]() nu wel? hij is bij doppel wobber weg nu, bizar..
deze afbeelding lijkt meer rood als bruin (is ook rood maar in de praktijk lijkt het meer op bruin) misschien dat iemand een auto in indiana rot heeft als voorbeeld? ik zie trouwens een verschil, beide kleuren hebben dezelfde naam, maar die uit 93 is code LC3T en is pareleffect, die andere is een oudere indiana rot, maar beide dus dezelfde naam, verschil is metallic en pareleffect en dus ook een andere code
Member of Dub05 Last edited by SpiderClass : 24-10-2008 at 15:06. |
|
|||
|
|||
![]() dit is de kleur die ik bedoel is volgens my herfst bruin orgineel vw weet iemand het lak nummer
![]() |
|
|||
|
|||
![]() weet niemand het kleur nummer??
|
|
||||
|
||||
![]() Ik heb laatst een film gezien met Robert deNiro, en daar reden ze in Frankrijk met een donkerbruine Golf 3. Kleur viel me gelijk op en ik denk wel origineel, was gewoon een simpele CL zover ik kon zien
![]() Heb je Doppewobber al gecheckt?
|
||||
|
||||
![]() Net even gekeken,dit zijn bruine VW kleuren die omstreeks '93 geleverd zijn.
Kan je met die codes bij een spuiterij vragen naar kleurstalen.Wie weet zit er wat tussen. AMARENA PERLEFFEKT LZ8U SK9962 Z1 1991-1998 BRAUN MET LB8Y Y2 1985-1995 95/00 BRAUN MET LZ8Z 1984-1996 95/00 BRAUNBEIGE LH8E 1985-1993 CAYENNE PERLEFFEKT LZ3Z U4 1988-1993 90/91 DUNKELBRAUN MET LZ8Y 1983-1993 HELLELFENBEIN LO7Q
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
![]() waarom vraag je het niet ff aan bobby? (dr bob)
de auto is van een maatje van hem ![]() |
|
|||
|
|||
![]() denk niet dat hij je het verteld.
|
|
|||
|
|||
![]() denk dat je het altijd even kan proberen
![]() |
|
|||
|
|||
![]() heb bobby ge pb,t hoop alleen nu nog dat hij het wil zeggen
![]() hij heeft in ieder gaval gelijk als hij het niet doet ![]() |
|
|||
|
|||
![]() hebben we het al vaker over gehad het gebeurt toch niet.
|
|
|||
|
|||
![]() Kleur zul je iig. niet terug vinden op Dobbel wobber,
want hij is nooit ogineel geleverd... ![]() Maar zoals ik al zei, ik weet ook niet precies welke kleur het is! ![]() Oja, auto is een 1.8GT en we komen uit het Oosten. Kleur komt hier niet zo mooi uit trouwens.
|
|||
|
|||
![]() nou boby vraag is aan je ber roertje
|
|
|||
|
|||
![]() nou boby vraag is aan je ber roertje net als de 3 wijzen ook uit het oosten he
|
|
|||
|
|||
![]() hoera voor mijn kleine beren vriendje!!! en jongens geef hem nou dat kleurnummer hij heeft zijn bromfiets certificaat gehaald vandaag!!!!!!! en wil zijn puch met hoog stuur verven in deze kleur
|
|
|||
|
|||
![]() sjonnie nie kletsen ga bouwen aan die 8v anders is hij worthesee 2020 nog niet af
|