|
|||
|
|||
hoeveel verlagen jetta mk1
hallo ik heb een jetta mk1 en die wil gaan verlagen kan een verlagings set krijgen die verlaagt 80 mm is dit wel te doen ivm verkeers drempels en kan ik nog wel gewoon met 3 a 4 personen dan rijden. hoeveel hebben jullie hem ongeveer in cm verlaagt.
mvg willem |
|
||||
|
||||
ik zou voor een schroefsetje gaan. Kan je zo laag als je wil en als ie aanloopt bij meerdere personen schroef je hem weer even iets omhoog
|
||||
|
||||
Ligt er natuurlijk helemaal aan met wat voor velg/ band combi je gaat rijden..
|
|||
|
|||
hallo jah ik rijd eerst op orginele velgen en in het voorjaar mijn ats cupjes eronder 15 inch. maar denk ook maar dat ik een schroefsetje ga doen.
mvg |
|
||||
|
||||
Tjeerd heeft wel gelijk, maar bij een jetta 1 krijg je uiteindelijk met het hitteschildje van je middendemper te maken. Dat is het laagste punt.
Een cm of 8 met een stug geveerde auto kan nog wel, veel lager wordt lastig als je ook nog mensen achterin meeneemt. Had mijn jetta destijds een cm of 8 a 9 naar beneden geschroefd denk ik, dat was mooi laag maar niet extreem. Gewoon goed te gebruiken. Nog lager en je moet concessies gaan doen.
|
||||
|
||||
Ik heb nog wel lager gereden op de 14" pirelli's, het is allemaal prima te doen, zo lang je maar rustig aan doet. Toen wel 2 keer vastgelegen op een te bolle weg.. Ik geloof niet dat ik toen ooit met zijn 4en er in gezeten heb.
Op 15" (heb ik er nu op, ET29, 7"breed) kom ik op rotondes ed wel eens met mijn voorwielen in de wielkasten, nooit meer op de grond.
|
|||
|
|||
jah indd ik heb me gisteren toch maar een schroefsetje besteld. een tec tuning dus die zal ik morgen avond monteren en dan kan ik het beste maar gewoon wat uitproberen met hoe laag ik hem ga zetten.
gr |
|
||||
|
||||
voor het geld een prima setje. Lekker stug Heb hem zelf ook gehad