#1
|
|||
|
|||
Co2 blijft te hoog?
Vandaag mijn MK1 GTI met een DX blokje aan de uitleeskast gehangen bij de dealer. Alles op tijd gezet maar mijn CO2 blijft te hoog. Als ik de regelschroef op de spinnenkop dichterdraai dan slaat hij bijna af, ook als ik de lucht regelschroef verder opendraai. Iemand een idee hoe dit kan?
|
#2
|
||||
|
||||
Ik neem aan dat je CO bedoelt ipv. CO2.
Verbruikt hij olie? Slechte ontsteking?
__________________
-Volkswagen Golf MKII GTI 1984 |
#3
|
|||
|
|||
Sorry ik bedoel Co!
Hij verbruikt geen olie, en ontsteking staat volgens de meting goed! |
#4
|
||||
|
||||
vacuum mischien.... Of slechte ontsteking!! wat wel eens wil helpen is een carburateur reiniger door de benzine..
__________________
Moai sûnder wjergea binne de Wâlden: smûk skaadzjend beamtegrien oeral yn it rûn |
#5
|
|||
|
|||
iemand nog meer sugesties?
|
#6
|
|||
|
|||
Carterontluchtingsslang loshalen en afdoppen voor de meting.
__________________
Daily T4 2.5TDI 88p Gezinsbak Passat 3bg 1.9tdi 2005 Project 1 Golf Type1 1600GTi 1981 (marsrot) Project 2 Golf Type1 1500LS 1979 (beige) Project 3 Golf Type1 2000Gti Cabrio |
#7
|
|||
|
|||
of ergens ff een paar slangetjes van je inlaat los trekken zakt het co meestal ook wel van.
|
#8
|
|||
|
|||
Ik denk dat 1 of 2 injectoren blijven hangen! Start ook slecht en de olie wordt dunner en stinkt. Lekt waarschijnlijk benzine in de cilinder!
Zal morgen de injectoren eens eruit halen. |