Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK I
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 15-11-2008, 19:09
Golf1976driver Golf1976driver is offline
Forum Regular
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 201
Default Co2 blijft te hoog?

Vandaag mijn MK1 GTI met een DX blokje aan de uitleeskast gehangen bij de dealer. Alles op tijd gezet maar mijn CO2 blijft te hoog. Als ik de regelschroef op de spinnenkop dichterdraai dan slaat hij bijna af, ook als ik de lucht regelschroef verder opendraai. Iemand een idee hoe dit kan?
Reply With Quote
  #2  
Old 15-11-2008, 19:18
Arnaud's Avatar
Arnaud Arnaud is offline
Married to PC
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 3,115
Default

Ik neem aan dat je CO bedoelt ipv. CO2.
Verbruikt hij olie? Slechte ontsteking?
__________________
-Volkswagen Golf MKII GTI 1984
Reply With Quote
  #3  
Old 15-11-2008, 19:50
Golf1976driver Golf1976driver is offline
Forum Regular
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 201
Default

Sorry ik bedoel Co!
Hij verbruikt geen olie, en ontsteking staat volgens de meting goed!
Reply With Quote
  #4  
Old 15-11-2008, 22:56
FEMME's Avatar
FEMME FEMME is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,150
Default

vacuum mischien.... Of slechte ontsteking!! wat wel eens wil helpen is een carburateur reiniger door de benzine..
__________________
Moai sûnder wjergea binne de Wâlden: smûk skaadzjend beamtegrien oeral yn it rûn
Reply With Quote
  #5  
Old 16-11-2008, 17:14
Golf1976driver Golf1976driver is offline
Forum Regular
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 201
Default

iemand nog meer sugesties?
Reply With Quote
  #6  
Old 17-11-2008, 17:13
MrMiljon MrMiljon is offline
VW Addict
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 587
Default

Carterontluchtingsslang loshalen en afdoppen voor de meting.
__________________
Daily T4 2.5TDI 88p
Gezinsbak Passat 3bg 1.9tdi 2005
Project 1 Golf Type1 1600GTi 1981 (marsrot)
Project 2 Golf Type1 1500LS 1979 (beige)
Project 3 Golf Type1 2000Gti Cabrio
Reply With Quote
  #7  
Old 17-11-2008, 17:19
Pewi Vwteam Pewi Vwteam is offline
Married to PC
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 3,896
Default

of ergens ff een paar slangetjes van je inlaat los trekken zakt het co meestal ook wel van.
Reply With Quote
  #8  
Old 17-11-2008, 22:19
Golf1976driver Golf1976driver is offline
Forum Regular
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 201
Default

Ik denk dat 1 of 2 injectoren blijven hangen! Start ook slecht en de olie wordt dunner en stinkt. Lekt waarschijnlijk benzine in de cilinder!
Zal morgen de injectoren eens eruit halen.
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 17:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum