Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Algemeen > Stel je voor
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 03-11-2008, 23:28
ScareMercy ScareMercy is offline
Volksforum Aandeelhouder

Send a message via MSN to ScareMercy
Default ScareMercy

Hallo,

Na bijna anderhalf jaar lid te zijn en daarvoor iets meer dan 2 jaar lang rond te neuzen op dit forum zal ik me ook maar eens fatsoenlijk voorstellen

Mijn naam is Maikel a.k.a ScareMercy
Ben 19 jaar, geboren in Oss.
Mijn eerste tot en met mijn 9e levensjaar gespendeerd in Megen en daarna verhuist naar het altijd mooie Siebengewald waar ik nu nog steeds woon.

Ben in het bezit van een Golf C mk1 1.5 JB automaat uit 1981 met op het moment 67.000km op de teller welke ik heb gekocht van de eerste eigenaar uit 1921. En een Golf mk1 Cabrio GTD (ori GTI) uit 1984.

Plannen met de golf zijn voorlopig zoveel mogelijk origineel houden op schroefset en verbreed staal na

De cabrio word zsm (lees: zodra de ruimte en de huidige golf het toelaten ) aangepakt en opnieuw opgebouwd.

omdat de eerste reactie anders verdomd veel lijkt op: "foto's?". Hierbij dan een paar inmiddels verouderde foto's.

Hier nog met een kapotte onderlip en zonder kenteken, ondertussen zitten die er beide nieuw op en ligt de auto nog iets lager

Het verbreede staal dat nog netjes gemaakt word, 14" et36 8,5j achter en 8j voor:

Cabrio bij aanschaf:

De bieber cabrio 1.6D en de scirocco die bij ons op de plaats staan met de eigenaar erbij De man die mij al vroeg het VW virus heeft aangepraat en een handig klusmaatje is; namelijk mijn opa die onder hetzelfde huisnummer woont en hier probeert om de grill te verwijderen :

De scirocco, compleet opnieuw opgebouwd en opnieuw gespoten. Alleen nog de laatste puntjes op de i zetten, interieur er in, logo terugzetten. En poetsen kan ook geen kwaad

Tevens staan er nog een T4, Fiat 500, Mercedes 280SE (W116), en nog 3 andere Mercedessen bij ons op de plaats. Waarvan ik als het weer het even toelaat ook een picture van zal posten.
Reply With Quote
Old 04-11-2008, 00:05
Tjaap's Avatar
Tjaap Tjaap is offline
Volksforum Crew - You WILL comply!!

kan het uit de foto's niet echt opmaken, maar waar in Siebengewald woon je ongeveer. Mijn halve familie komt er vandaan (vader's kant, moeder komt uit Gennep)
en heb nog een oom en tante op de Grensweg wonen (het transportbedrijf) en mn neef en zn vrouw wonen in de Kan. Geurtstraat. Mijn vader is opgegroeid op een boerderij op de Koekoek..
Old 04-11-2008, 00:10
Volksforum Aandeelhouder

Op de Gochsedijk, langs Jack Lauf (Café de Heidebloem). Mijn grootouders hebben op dat adres vroeger een kledingwinkel gehad (tevens in Afferden). Sta daar bij de oude stempel bekend als de kleinzoon van Blientje.
-Mercedes W201 2.0D '92 Brilliant Silber AMG/STT Turbokit (Daily)
-Mercedes W201 2.3-16V '85
Reply With Quote
Old 05-11-2008, 19:21
Tjaap's Avatar
Tjaap Tjaap is offline
Volksforum Crew - You WILL comply!!

Gochsedijk had mn oom vroeger de kapperszaak (pand is nog van hem) kvind het een mooi dorp, als kind gingen wij altijd veel liever naar opa&oma Siebengewald dan naar opa&oma Gennep... was veel meer te doen.. kinderboerderij en crossbaan om de hoek..of kijken bij de stormvogels en in het begin nog mais tegenover... (naast Bindels)
Blientje zegt mij persoonlijk niks maar mn vader zal het zo weten waarschijnlijk..
Old 06-11-2008, 08:57
Ralfons's Avatar
Ralfons Ralfons is offline
Forum Regular

Leuke auto's! én altijd fijn om een liefhebber-kenner in de buurt te hebben! Handig zo'n opa

Succes drmee!

Groeten uit Oss !!

Last edited by Ralfons : 06-11-2008 at 09:03.
Reply With Quote
Old 06-11-2008, 12:42
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer

Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83

Heej Maikel!

Werd eens tijd dat je eens wat actiever werd hier he!
Ben benieuwd wat er van het Golfje gaat komen, iig succes d'r mee.

Hoe staat ie d'r nou voor met de hts? Nog opnieuw begonnen ofnie?

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk

Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote
Old 06-11-2008, 22:33
Nas's Avatar
Nas Nas is offline
Volksforum Aandeelhouder

Send a message via MSN to Nas

Hey jongen!

Ik heb hier ook nog foto's van jou blauw hok op de pc..
Moeten dat ding binnenkort echt een keer poetsen. Zondag wat te doen?

Verder maar eens aan de Cabby beginnen, dat we volgende zomer samen kunnen touren.
- Facebook: NasQ BBQ -
Reply With Quote
Old 06-11-2008, 23:06
Volksforum Aandeelhouder

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Heej Maikel!

Werd eens tijd dat je eens wat actiever werd hier he!
Ben benieuwd wat er van het Golfje gaat komen, iig succes d'r mee.

Hoe staat ie d'r nou voor met de hts? Nog opnieuw begonnen ofnie?

Hey Chris,

Ja, werd wel eens tijd dat ik me hier voor ging stellen inderdaad
Met het golfje gaat het wel goed komen, heeft gelukkig nog niet zo veel geleden En hoe is het eigenlijk met jou projectjes? las dat je er een Passat bij had gekocht, op zoek was naar een andere witte golf mk2 en dat het KR blok de deur uit gaat?

De hts, ja.. denk niet dat ik die nog ga bezoeken niet als student in ieder geval. Ben nu werkzaam en in opleiding bij intervet, en ben aan het kijken voor avondschool of thuisstudie in een autotechnische richting. Jij wel nog steeds hts student?

Quote:
Originally Posted by Nas
Hey jongen!

Ik heb hier ook nog foto's van jou blauw hok op de pc..
Moeten dat ding binnenkort echt een keer poetsen. Zondag wat te doen?

Verder maar eens aan de Cabby beginnen, dat we volgende zomer samen kunnen touren.

Hey Marcel,

Haha, de foto's met mijn mooie foute achterlichten die mogen alleen gepost worden als mijn nieuwe achterlichten erop zitten om te laten zien wat voor een vooruitgang er is gemaakt

Maar zondag heb ik wel tijd denk ik ja :P als ik niet te gaar ben van vrijdag Rowwen Hèze, zaterdag 's morgens de kat vervangen van de audi van Ruhllo en 's avonds verjaardag @ palladio van Derks

De cabrio dat komt wel goed, mag waarschijnlijk al in het hok van opa beginnen met het uit elkaar trekken en strak maken aangezien hij nu voorlopig toch niet thuis komt en er genoeg ruimte over is als ik een andere auto buiten zet.
-Mercedes W201 2.0D '92 Brilliant Silber AMG/STT Turbokit (Daily)
-Mercedes W201 2.3-16V '85

Last edited by ScareMercy : 06-11-2008 at 23:08.
Reply With Quote
Old 11-11-2008, 11:06
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer

Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83

Quote:
Originally Posted by ScareMercy
Hey Chris,

Ja, werd wel eens tijd dat ik me hier voor ging stellen inderdaad
Met het golfje gaat het wel goed komen, heeft gelukkig nog niet zo veel geleden En hoe is het eigenlijk met jou projectjes? las dat je er een Passat bij had gekocht, op zoek was naar een andere witte golf mk2 en dat het KR blok de deur uit gaat?

De hts, ja.. denk niet dat ik die nog ga bezoeken niet als student in ieder geval. Ben nu werkzaam en in opleiding bij intervet, en ben aan het kijken voor avondschool of thuisstudie in een autotechnische richting. Jij wel nog steeds hts student?

De witte doet lastig, en ik heb geen zin meer nog meer geld en tijd in dat blok te steken. De auto ziet er goed uit, maar heeft toch een paar plekjes die me niet helemaal zinnen. Daarom mag ie wat mij betreft weg. Sowieso, een 1.3 is me wat te traag. En om nu die KR weer terug in elkaar te zetten en dan de Golf naar 16v om te laten keuren... nee dankje, niet voor een standaard KR blok. Dan koop ik liever een andere witte met een groter blok dat ook gelijk op kenteken staat.
dat KR blok mag nu even de deur uit, omdat ik niet verwacht binnenkort 't geld bij elkaar te krijgen om dat met 't blok te doen wat ik er mee wilde doen. KR blokjes genoeg, dus gaat het nu even weg zodat ik het geld elders kan gebruiken.

De Passat was even voor de vakantie gekocht, en heeft prima gediend. Bedoeling was hem aan te houden, maar ik ben er achter gekomen dat ik niet zo van die grote auto's ben. Voor er bij, prima, maar als enige auto doet 't me niks. Daarom mag die eigenlijk ook wel weer weg.

En omdat ik wat mobiel wil blijven, moet er maar weer een andere Golf komen.

De hts is voor mij dit jaar even stop, volgend jaar ga ik wel weer terug. IB-groep heeft wat zitten kloten met inschrijvingen afgelopen jaar, geloof dat je dat nog hebt meegekregen, en dat is helaas niet in mijn voordeel afgelopen. Jaartje kwijt, helaas, maar de school is wel wat ik wil, dus ik ga zeker terug over 'n dik half jaar.

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk

Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote
Old 12-11-2008, 12:19
The Skinnmeister's Avatar
The Skinnmeister The Skinnmeister is offline
Volksforum Donateur

Je hebt een leuk wagenpark staan, welkom hier op het forum