![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
Ik ben op zoek naar de afstelgegevens van de distributieriem van mijn golfje 1.6 uit 1986 met EZ motor Het gaat me met name om het nokkenaswiel, er zit 1 merktekentje op(stipje), normaalgesproken zit er een plastic kapje boven het kleppendeksel(waar je dan die plastic distributiekap overheen klikt. maar deze golf heeft dus nog een metalen afschermkap waar geen merkteken opstaat ![]() nu weet ik dus niet waar het stipje moet staan. Ik hoop dat jullie het snappen, anders post ik er wel even een fototje van. ![]() met de search kon ik hier ook niks over vinden. ben benieuwd of jullie het me kunnen vertellen mvg, martin
|
||||
|
||||
![]() Het metalen stipje aan de achterkant van het nokkenastandwiel moet gelijk staan met de bovenste rand van de cilinderkop. Dus horizontaal in lijn met het kleppendeksel/cilinderkop
Gebruik even zoekfunctie, is in het verleden al meer aanbod geweest..
|
|||
|
|||
![]() Stipje aan de binnenkant van het nokkenasriemwiel
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
danke, morgen (lees: als het weer licht is) even kijken