![]() |
|
|||
|
|||
![]() Had me al is voorgesteld maar het is alweer een poosje geleden dat ik hier wat gepost heb
![]() Ik ben Gerben,21 jaar woon in ruinen en ben al vanaf m'n 18e Vw verslaafd,het begon met de fire and ice,toen een polo 6n,een type 1,een golf2 gti. Toen dacht ik dat het tijd werd voor iets anders als volkswagen en kocht ik een Honda civic hb Vraag me niet hoe ik et in m'n hoofd haalde want dat weet ik zelf ook niet en de honda is dus ook niet lang gebleven. ![]() Wist na een week of 2 al dat m'n hartje toch echt bij volkswagen ligt en dus gauw een MkII weer aangeschaft ![]() 'T is een witte geworden van 92 met nu 197xxx op de klok Een 1300 injectie die loopt als een zonnetje en hijs lekker zuinig ![]() Ik was eigenlijk niet opzoek na een witte maar deze is nog zo strak,alle lijnen lopen recht,alles sluit als nieuw aan,weinig tot geen deukjes en goed in de lak! Ook het interieur is nog als nieuw,volgens mij is hij van ouwe mensen geweest,hij heeft ook al zen beurten gehad en alles is netjes afgestempeld in het boekje Hier foto's Zo kocht ik hem ![]() ![]() En nu,na een maand en vele veranderingen w.o schroefset,verbreed staal enz,staat ze er zo bij ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Voor de mensen die et niet weten,dit was men vorige MkII ![]() ![]() Gr Gerben |
|
|||
|
|||
![]() da's een heel leuk golfje zo
![]() gr. martijn
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooi.. zeer mooi
|
||||
|
||||
![]() tof gedaan, ziet er goed uit zo.
alleen de velgen vind ik er niet zo goed bij passen maar dat is ieder zijn eigen smaak, toch een geweldig vooruitgang. |
|
|||
|
|||
![]() Ej Gerben kerel
![]() Met deze kan je net wat makkelijker over de drempels dan je gti. En die staaltjes doen het goed onder alle auto's van je ![]()
|
||||
|
||||
![]() Weer een bewijs dat een golf maar weinig nodig heeft om er dik uit te zien!
Groeten Rutger
|
|||
|
|||
![]() Bedankt voor de reacties jongens!
Die wielen,tsja,moet je van houden denk ik.Ik houd er wel van al mochten ze voor wel wat breder maarja @ Tim,Qua lip wel idd maar qua bodem,draagarms,subframe enz niet hahah,deze is wel een stukkie lager nog weer ![]() Vandaag is hij voor en achter nog weer een stukkie gezakt en direct even een een shoot gedaan samen met m'n vriendins Corsa B (ook dik ![]() Hier foto's ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by Koele : 12-10-2008 at 17:01. |
|
||||
|
||||
![]() hoe wil jij in godsnaam nog gewoon kunnen rijden..?
Is wel echt mega vet hoor. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() heel mooi hoor. alleen ik zou zelf de velgen zilver doen .
|
|||
|
|||
![]() De Limburger, Ik weet niet beter joh
![]() zilver-edition, thnx,maar vid zilver niet bij wit passen,of zwarte of gepolijste wielen (Y) |
|
|||
|
|||
![]() Mooi laag
![]() maar draagarmen kunnen niet veel hebben, heb er al 1 onderweg gereden ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik weet er alles van,dit is de 6de auto die ik verlaagd heb haha,nooit geen problemen mee gehad
![]() |
|
||||
|
||||
![]() netjes hoor, ligt net zo laag als de mijne denk ik, watvoor schroefset zit eronder?
|
|||
|
|||
![]() Ik weet niet joh maar ik heb ook 40 serie band,verschilt nogal met 45
Heb gewoon een tec set eronder zonder hulpveren,had em laatst op et laagst maar toen stonden de draagarms echt gewoon tegen de grond aan haha |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heb jij 14 of 15 inch staal? ik heb ook een tec setje allen ik heb de hulpveren er lekker onder laten zitten vind het laag genoeg zo heb een paar flinke klappers gemaakt hier in de buurt waarvan ik dacht daar gaat weer een draagarm
|
||||
|
||||
![]() Erg leuk zo witte golf ziet er mooi uit misschien komt dat wel
omdat ik er zelf ook 1 heb haha veel succes ermee ! En knap dat je zo laag kunt rijden met al die drempels van tegenwoordig |
|
|||
|
|||
![]() Leuke wagen, vind de combi wit met zwart staal wel stoer staan!
|
||||
|
||||
![]() ha die koele ik denk die leeft niet meer.
Leuk golfje zo velgjes zwart laten staat mooier. |
|
|||
|
|||
![]() Gerben is gewend zo laag te rijden, dus vraag hem niet hoe dat moet
![]() Dikke pics weer kerel, is die Corsa van Alina ?