|
||||
|
||||
Cabbie springt zelf van de 5 naar neutraal.
Gister kwam ik onverwacht op een onverharde weg terecht, (als ik er bij na denk was dit waarschijnlijk in z'n 5)
schrok me de pleures, gelijk gestopt en gechekt of alles er nog onder hing. en zo op t gezicht (met zaklamp want het was donker) niks kwijt, gebroken of lek. Ook vanochtend vroeg nog ff gechekt en niks te vinde. aan het rijden was ook niks te merken. geen trillingen rare geluiden of wat dan ook. Maar zodra ik op de motor ga afremmen als ik in z'n 5 rij schiet de bak dus in neutraal. Verder niks te merken aan het schakelen, en in andere versnellingen kan ik wel gewoon afremmen op de motor. Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?
|
|||
|
|||
toch een schakel stangetje kromgereden? of toch je bak die bijna aan zijn einde is! maar denk dat je iets krom hebt of iets gebroken hebt!
|
|
||||
|
||||
Er is idd iets mis met de bak.
Sinds vandaag heb ik er ook een tikkend geluidje bij Ik ben bang dat er iets af gebroken is in de bak. En dat dat ergens tussen gekomen is ofzo. Heb hem nou in de garage staan. eerst een voorwiel eraf gehaald. Deze kon ik 270 grade draaien. de andere 90 gaan moeizaam/niet. Als ik hem hier doorheen haal komt i op presies hetzelfde punt weer vast te zitten. Als bijde wielen eraf zijn kunnen ze bijde gewoon draaien. Dus het zit echt in de bak zelf Dan vrees ik dat het tijd wordt om een nieuwe diesel bak te gaan zoeken.