#1
|
|||
|
|||
Remsysteem, GTI 16v VS. Vr6 te combineren?
Het zit zo,
hoofdremcilinder(Nieuw) remdrukverdeler(Nieuw) leidingen(Nieuw) voorklauwen(Prima in orde) blokken Voor en achter (Nieuw) Dit alles van een golf gti 16v achterklauwen Deze zijn van Golf vr6 nu valt mijn remdruk weg, als ik pomp heb ik druk, ff een seconde wachten en ik druk het pedaal tot de bodem... Nu ben ik over de remmenbank gegaan, in de garage daar kwam het volgende uit.. Voor remt die prima! Achter niet.. en er zitten GEEN lekken in het systeem, alles al nagelopen! nieuwe hoofdremcilinder en remdruk verdeler.. zet ik 2 griptangen op de remslangen naar mijn achterklauwen, dan hou ik de druk op het pedaal. Nu luidt mijn vraag? Zou mijn REMbekrachtiger te zwak zijn? dat ik deze van een vr6 moet pakken? of zijn mijn achterklauwen gewoon verrot? kan iemand me uit de rats helpen, mijn golfje wil weer rijden!!!!! |
#2
|
||||
|
||||
Zelfs aluminium Mk4 klauwen kun je achter zonder problemen monteren. Ik geloof dus eigenlijk niet dat het monteren van een rembekrachtiger gaat werken.
Als je trouwens een griptang op een remleiding zet dan knijp je de stalen mantel kapot. Ik ga dus voor: - Remklauwen achter niet in orde - Beladingsafhankelijke achterremdrukregelaar (zit aan de achteras met een hevel + veer), deze is misschien kapot of helemaal niet goed afgesteld (na het verlagen van een auto word dit vaak vergeten opnieuw af te stellen. |
#3
|
|||
|
|||
Ik denk dat ik er dan uit ben, de vr6 klauwen zijn niet in orde.. helaas.. daar gaan mijn reviseer kosten heen:P..
Morgen maar 2 nieuwe klauwen bestellen.... de beladingsdingregelaar heb ik ook al vervangen, dat duid dus ook weer erop dat het aan de klauwen ligt! Thx voor de hulp! |
#4
|
||||
|
||||
Nieuwe bestellen?
Ik zou naar de sloop gaan en 2 klauwen van een Mk4 Golf af halen, modelletje na 2000 meen ik. Die zijn van aluminium, dan hoef je nooit weer |
#5
|
||||
|
||||
Quote:
zou ik ook doen... kan je ook zeggen dat je mk4 klauwen achter hebt
__________________
VWCulture.nl
|
#6
|
||||
|
||||
Je hebt toch niet geprobeerd de klauwen te ontluchten toen ze vast zaten aan je auto he? Schijnt dat het dan niet goed gaat omdat er dan lucht in blijft hangen, was iig zo bij mk2 klauwen wel...
__________________
Seat Exeo ST 2.0TDI Style 2013
|
#7
|
||||
|
||||
Dat ontluchtingsverhaal gaat volgens mij alleen op als bij je achterklauwen de linker klauw rechts gemonteerd is en anders om. Dan zitten de ontluchtingsnippels op het laagste punt en kan inderdaad de lucht er niet uit.
|
#8
|
||||
|
||||
Quote:
Idd. Als je alles normaal aansluit zou er geen probleem mogen zijn om deze te ontluchten. Heb met hetzelfde probleem gezeten maar bij mij lag het aan de beladingsregelaar op de achteras die vast zat. Volgens mij (maar dat kan ik morge wel ff opzoeken) Moet de beladingsregelaar van de achteras zelfs belast zijn voor te ontluchten. ik kan verkeerd zijn maar ik zal morgen eens ff kijken. En je moet ook een bepaalde volgorde volgen bij het ontluchten. Ik denk links achter te beginnen. Maar zal morgen eens ff kijken in men vraagbaak. Als ik het vind dan post ik het wel ff. Grtz Jel.
__________________
Who am I? => Me I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car. |
#9
|
||||
|
||||
oki kheb dus ff gekeken en hopelijk ben je hier iets mee.
komt uit de vraagbaak: VW golf/jetta benzinemodellen 1983-1985 van P.H. OLVING (afb ff opslaan en inzoomen) Grtz Jel
__________________
Who am I? => Me I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car. |
#10
|
|||
|
|||
Ik heb nu nieuwe klauwen gemonteerd, en nog hetzelfde probleem.. heb het idee dat het in de NIEUWE hoofdremcilinder zit.... ik bene r helemaal ziek van! morgen een tweedehans hoofdremcilinder proberen.....
|