|
||||
|
||||
nieuw
ja ja ook hier ben ik nieuw twee weken geleden een fastback gekocht uit 1973
eerst luchtgekoelde vw dus is weer eens wat nieuws en nu maar hopen op veel rijplezier
|
||||
|
||||
welkom, wat een lache ding zeg.. beetje zoals Evilnyntje er ooit een had..
|
||||
|
||||
welkom hier!
altijd leuk iemand met een luchtkoeler erbij! |
|
||||
|
||||
Quote:
ok ja het zou zo maar kunnen ken voor de rest de history van de auto niet weet alleen dat ik hem in zeeland heb opgehaald en dat er een type 4 motor in zat nu zit er weer de gewone 1500 cc in verder geen idee dus mocht iemand iets weten over deze auto please let me know
same old sh*t just a different day Last edited by cypress251 : 15-09-2008 at 10:10. |
|
||||
|
||||
nee het is niet die van Evil... die is kortgereden. tis meer de stijl van de auto die me opviel
|
||||
|
||||
Quote:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-QFHCUMGR.jpg Weet alleen dat ie er 2 jaar geleden op Budel zo bij stond..... Bovenkant Marathon-met. zelfde kleur als m'n ponton. |
|
||||
|
||||
Leuk ding, Jaap doelde op deze:
Alleen hij leeft nog hoor, laatste foto is zoals hij bij de Boxer staat. Last edited by evilnyntje : 15-09-2008 at 17:54. |
|
||||
|
||||
ok duidelijk erg leuk gespoten ook.wel zonde van die v in het midden dat zou ikzelf dan weer niet doen
nee echt leuk gespoten en wordt hij/zij nu bij de boxer weer netjes gemaakt ?
|
||||
|
||||
hier nog een uit het Evil archief
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
||||
|
||||
Quote:
ja das nu de mijne grappig zeg :-)
|
||||
|
||||
die van evelnyntje lijkt inderdaad erg veel hahaha