![]() |
|
|||
|
|||
![]() Pas geleden al voorgesteld , nu maar even topic van der Vierer maken.
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=100370 Hoop gebeurd in de tussentijd: -Is verlaagd met een setje van Sjaak -Remmen rondom vervangen -Grote beurt gehad -Remvloeistof ververst -Andere achterlichten gemonteerd -Nieuw type antenne spriet -RS4 (immi uiteraard) velgen laten coaten en voorzien van vers rubber 225-40-18 -Grille satijnzwart gespoten -Turbo schoongemaakt ![]() ![]() -Privacy shades gemonteerd -V6 stabi gemonteerd , eindelijk geen aanlopen meer ![]() En dan staat ie er zo bij : ![]() ![]() To do list : -Chippen -Zwarte koplampen monteren en bijbehorende lichtschakelaar deze zijn met mistlampen , heb nu zonder -Maandag nog korte veertjes voor verwijderen en iets verder laten zakken -Dinsdag uit laten lijnen -Achterbumper laten spuiten en LV scherm vervangen en laten spuiten (rot bij het bekende plekje ![]() - |
|
|||
|
|||
![]() Mooi ding!
Wat voor bekende plekje Links Voor? Ik heb het alleen bij de hoekjes op de achterklep. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Een maatje van me werkt bij de VW en die wist me dat te vertellen(dat het een kwaaltje is ) Bij de voorschermen waar de modderkuip aan de randjes vastzit Met die torx schroeven , daar zit een schuim achter dat houd water vast en op den duur gaat het rondom die torx schroeven roesten (wat bij mij dus ook het geval is ) als je het nog niet hebt snel het schuim verwijderen ![]() Zal van de week wel ff foto ervan maken ![]() Zit ter hoogte van : nu komt de cryptische omschrijvening ![]() Als je voor het linker voorwiel staat op 2 uur gezien bij dat boutje ![]() Edit : bij de achterklep heb ik weer geen last van ... |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb spatlappen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Da's een mooie mk4
![]() En dat plekje is bij mijn Bora ook bekend ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Verlaging met een vast setje?
|
||||
|
||||
![]() Dikke golf variant!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja klopt van Sjaak ![]() @ Mark jij ook hier ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Als ik je velgen ophaal moet ik ook eens naar je zwarte grille kijken of dat ook wat voor mij is
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Vandaag tegen een stoepje gereden , had die golf ineens een dikke lip
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Toevallig een bestelnummer ervan? Staat wel mooi !
|
|
|||
|
|||
![]() Zal ik morgen even navragen , heb m als cadeau gehad maar t zakkie al weggegooid zonder te kijken natuurlijk :p
|
|
||||
|
||||
![]() Leuke golf. Ik wil ook zo'n lip! Rij bijna dagelijks tegen het bultje van het parkeervak aan maar mijn lip wordt niet dikker
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Leuke Golf hoor!
Aangezien mijn auto orgineel deze DIKKE lip heeft, hier het onderdeel nr:1j0805903FB41 |