|
||||
|
||||
Moeten knipperlichten op de zij-schermen Percéé werken voor APK??
zoals hierboven al aangegeven:
mijn vraag: Moeten de knipperlichten op mijn zij-schermen voor de APK beslist werken, of is dat niet verplicht, of APK afkeur?? |
|
||||
|
||||
Ligt eraan hoe oud je auto is...enne verkeerde topic ook
|
|
||||
|
||||
auto is van 1992
|
|
||||
|
||||
nee, hoeft pas vanaf 1998
|
|
||||
|
||||
Mijn Jetta is van 1991 en heeft geen zijknippers op de schermen, geen probleem mee gehad met de apk.....
Mocht je auto een trekhaak hebben dan zijn de zijknippers op de voorschermen wel verplicht
|
||||
|
||||
weet niet zeker maar dacht, Voor 98 - als ze er zijn moeten ze werken en Na 98 - verplicht?
|
||||
|
||||
Alles wat er op je auto zit behoort te werken voor de apk.
Michael
|
||||
|
||||
Quote:
Haha nee hoor..
|
||||
|
||||
Quote:
klopt, maar lampje eruit draadje eraf..en of hele zijknipperlicht eruit..ook goed.. en dat trekhaakverhaal hoeft sowieso niet voor de apk.. |
|
||||
|
||||
Dus als ik nou het pitje en draadje er vanaf haal, dan zien ze het gewoon als een soort reflector, en niet als knipperlicht?
of heb ik het mis |
|
||||
|
||||
precies..
|
|
||||
|
||||
oké, dan weet ik genoeg.
bedankt. |
|
||||
|
||||
dek het kipperlicht dan even af met een plakband, of haal het er helemaal af, anders kunnen ze gaan mauwen dat ie het nie doet. knippert het knipperlicht wel normaal?
|
|
|||
|
|||
zo ver ik weet moeten de orginele verlichting die erop zit moet het gewoon doen mag geen andere kleuren hebben maja zeikant moet je volgens mij gewoon hebben hebben alle auto's
|
||||
|
||||
Knipperlicht aan de zijkant hoeft dus niet altijd, vanaf bouwjaar 98 moet het dus wel. Maar dat was hiervoor ook al heel vaak aangegeven.
Ik heb zelf ook geen zijschermknippers. |
|
|||
|
|||
Die van mij heb ik eraf gehaalt en vervangen voor logo'tjes omdat ik ze lelijk vind... Nog nooit gezeur mee gehad of wat dan ook.
|