|
||||
|
||||
jullie mening gevraagd
hallo, ik ben nieuw hier op het forum, zal me eerst ff voorstellen;
ik ben dus heiny uit stroe, sommige kennen me al wel, ben sinds ik mn rijbewijs heb helemaal gek van mk2tjes, heb er nu zon 5 gehad, allemaal gtitjes en rij nu in een mk4 tdi 85kw ik ben begonnen met mn projectje wat waarschijnlijk een paar jaar gaat duren.. het gaat over een origineel nederlandse golf synchro, kleur rood en 308000 km op de teller de plannen zijn: corrado dashboard (zit er bijna in) haldex systeem eronder verlagen dmv een schroefset 16 turbo motor opbouwen overspuiten bbs rm eronder nu ben ik er nog niet helemaal uit over hoe de buitenkant moet gaan worden, er komen zowieso dikke bumpers onder en g60 luistenset eromheen, maar de kleur..... daar wou ik graag jullie mening over weten. ik kan hem wel netjes overspuiten in de originele kleur met een paar extra lagen blanke lak, maar ik kan er natuurlijk ook iets mee doen wat appart is en toch dik is (en, als het ff kan, niet teveel kost ) de voorwaarde is natuurlijk wel dat het uiterlijk het karakter van mk2 behoud tis een 5 deurs van 88 omdat ik niet zo handig ben met fotos plaatsen op forums heb ik een stel fotos op mn hyves staan, daar kunnen jullie kijken..... http://opperboer.hyves.nl/ nou ik hoor het wel!! groetjes heiny |
|
|||
|
|||
Wauw te gek! Leuke syncro. Lijkt als twee druppels water op de mijne. Ook rood en ook 5 deurs.
Waarom eigenlijk ombouwen naar Haldex? Groetjes. |
|
||||
|
||||
omdat de originele aandrijving maximaal 250 pk aankan, en daar ga ik waarschijnlijk overheen, en ik dan een 6bak heb en electronisch differentieel
|
|
|||
|
|||
heeey heiny
moooie auto(y) mij betrefd deze kleur houden is supper mooi je kan hem ok andere kleur spuiten maar een rode blijft gaaf ik vind de dark burgundy ok heel mooi om te spuiten maargoed kleur is beetje eigen smaak greatz chrisvwg60 |
|
||||
|
||||
tis meer suggesties dan jullie mening eigenlijk
ik wil gewoon iets apparts maken..... groeten |
|
||||
|
||||
Ik had m gewoon lekker de originele kleur gelaten. Is ook leuker, want dat staat ook op je kentekenbewijs dan klopt alles gewoon.
De kleur een opfrisbeurt geven. Die G60 bumpers en wiellijsten er omheen, dan ziet het er al beter uit. Kortom, gewoon lekker rood laten. |