|
||||
|
||||
Gezocht corrado onderdelen....
Ik zoek de volgende onderdelen voor mijn corrado:
- Linker knipperlicht en verstraler (nieuw type) - Zwarte speakerkapjes voor in de deuren links en rechts - Een liefst ongebruikte thuiskomer - Originele einddemper en pannekoekdemper in goede staat voor een nieuw type corrado 16V - Zwarte hoedenplank zonder gaten Ik hoor het graag...
|
||||
|
||||
Is de thuiskomer van corrado en golf gelijk?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat zou ik niet durven zeggen, ik denk van wel... Eventueel is ruil tegen een stalen velg met volwaardig wiel mogelijk. Die heb ik er nu namelijk inliggen... Maar nu staat de bekleding bol.
|
||||
|
||||
Heb hem wel voor je liggen van een golf 2 en van een corrado. Heb hem er zelf nooit in liggen namelijk.
|
|
||||
|
||||
up
|
||||
|
||||
Zal vanavond alsnog even pic sturen, velg ligt namelijk op een ander adres.
Wellicth dat je hier je speakerkapjes kunt halen : http://www.vwforum.nl/modules.php?n...ewtopic&t=69819 |
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt voor het opletten, heb hem direct een mailtje gestuurd Ik zie de pic wel komen...
|
||||
|
||||
Thuiskomer, hoedenplank, knipperlicht en originele einddemper heb ik inmiddels gevonden.
Nu zoek ik nog: - speakerkapjes van in de deuren oud type interieur - de plastic hoekstukjes die de schroefjes afdekken van het console rondom het tellerpaneel - mistlicht nieuw type linksvoor onbeschadigt