|
||||
|
||||
Injectie mogelijkheden op 16v
Ik zat laatst is te lezen over digifant op een 16v.
heb gesearched maar daar kwam niet veel uit. Stel: je wilt op je 16v een turbo zetten, hoe doe je dat dan met je injectie? dat hele k-jetronic kan je eraf halen, en dan G60 injectie monteren toch? wie heeft hier ervaring mee? wat moet je allemaal aanpassen etc?
|
||||
|
||||
Heb er zelf geen ervaring mee, maar ben het wel van plan in de toekomst.
Heb een lijst voor een ombouw naar digifant: 16v kr op digifant 2 pf. 1. Pf kabelboom. 2. Digifant 16v chip (bulku tuning). 3. Fuelrail 16v (bulku tuning) 4. G60 groene injectoren + nieuwe cups en seals. 5. Instelbare benzine druk regelaar (bulku tuning) 6. Pf luchtmassa meter. 7. Pf gasklephuis. 8. Audi s2 witte temperatuur sensor. 9. Relais 53 die moet op de eerste positie van linksboven in de zekeringkast Er zijn 2 varianten van de ombouw, Digifant van de Gti 8v motorcode PF. En de ombouw van de Digifant van de G60. De lijst hierboven is voor de ombouw van een PF aangezien dat blok nu in mijn auto ligt. En wil mijn toekomstige KR 16v Ombouwen naar de PF Digifant aangezien ik de meeste benodigdheden al op mijn huidige blok heb zitten. Voor ombouw met een Turbo moet je je Inspuit Ecu laten herschrijven op bijv: Testbank. Verder zal er niet meer benodigdheden zijn behalve de normale ombouw naar turbo: Zuigers/drijfstangen etc.. Hoop dat je hier wat aan hebt
|
|||
|
|||
Let wel wat je pakt icm zekeringkast
G60 is alleen nieuw model |
|
|||
|
|||
digifant 1 is het beste!
|
|
||||
|
||||
Quote:
waarom? graag info? wie heeft het wellis daadwerkelijk gedaan en wat kost zoiets? moeilijk aan te komen?
|
||||
|
||||
Ik heb hier een tijdje terug ook aan zitten denken en informatie verzameld. Ook een topic aangemaakt: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=41401
Ik meen mij te herinneren dat Digifant 1 beter is omdat voor origineel voor geblazen motoren is gebruikt in tegenstelling tot Digifant 2. Zat nog wat meer achter maar dat weet ik niet meer. Ook is Digifant 1 veel makkelijker aan te sluiten. |