|
||||
|
||||
15" Centra's ruilen tegen verbreed staal.
Even een nieuw topic voor de 15" Centra's die ik wil ruilen.
Heb ze afgelopen week licht af gedraait, zodat er nog maar weinig borduurschade opzit. Daarna zijn compleet geschuurd en met een primer onderlaag op nieuw met meerdere lagen zilver gespoten. Zitten nog 4 goede 195/50/R15 banden omheen. Velgen zijn niet krom, maar moeten wel opnieuw gebalanceerd worden. Kan ik in overleg ook nog laten doen. Wil ze het liefst ruilen tegen verbreed staal in 13" of 14", MET BANDEN!. Heb je nog iets anders liggen in 13" of 14" met een cuprand, laat maar weten. Enkele foto's: Iron Cross kan ik eventueel nog van de naafdeksels halen. Prijs €400,- maar wil ze eigenlijk liever ruilen.
|
||||
|
||||
Schop...
|
||||
|
||||
Heuj mister,
Even een paar vraagjes voor op de vrijdag avond Zou je ook kunnen vertellen waar de wieltjes liggen ik vind ze wel mooi alleen heb nog niet zoveel trek om er het hele land voor door te toeren. En zitten alle naaf kapjes erbij en zijn deze van staal of van plastic? Zitten er wielbouten bij of moet ik eventueel zelf wat regelen? En zijn ze eventueel ook ohne reifen te koop? Bij voorbaat dank, Groetjes Maurice Last edited by masselink : 02-01-2009 at 19:42. |
|
||||
|
||||
Wielen zitten momenteel gewoon onder mijn auto, ik woon in Wijchen bij Nijmegen. De naafkappen zijn van kunstof en zijn alle 4 aanwezig. Wielbouten heb ik er niet bij, anders heb ik zelf niks voor mijn volgende wielen.
Zijn niet zonder banden te koop, heb verder weinig aan die banden. Wil ze nog steeds eigenlijk liever ruilen, maar een goed bod overweeg ik wel...
|
||||
|
||||
Schop!!!
|
||||
|
||||
heb een setje 14" verbreed staal..de maten weet ik niet precies..voor 7J en achter 8-9J..zijn antraciet(niet netjes) met banden 195-60-14.
zal binnekort ff foto maken.