|
||||
|
||||
daily project MK1 LX green-motion :D
bij deze dan t topic van me golf die ik van t weekend eindelijk opgehaald heb
gaat voorlopig nog onder de naam green motion hij gaat als nieuwe daily ipv de vr6 (gaat de verkoop in nu op laag pitje mag weg maar hoef nog niet) hij mag nu iig de weg niet op mankeerd nog t een en t ander aan staat al 7 jaar stil zonder tankdop ed is nu nog een hoop werk aan maar langzaam aan komen we dr wel is geen haast bij heb r nu de tank onderuit om te spoelen verder heb ik al 2 ruitjes vervangen die ze ingeslagen hadden is leuk als ze niet meer nieuw te krijgen zijn en 5 drs niet echt bezaait zijn verder zijn de nieuwe grill (met enkele lampen ) 2 nieuwe koplampen en achterlichten al besteld hier dan de 1e foto's al zijn dit niet de echte eerste maar wel de 1e sinds er aan gewerkt wordt hij zag er eerst nog veel erger uit hij is nu alleen van binnen stofgezogen en van buiten t losse zooi dr af
|
||||
|
||||
sow , jij hebt voorlopig genoeg te doen succes !
|
||||
|
||||
ach de winter duur nog lang genoeg
en dr is geen haast mee dus als ie volgend jaar niet klaar is dan is ie dat maar niet verder nog wat updates maar doe ik morgen wel is me nu te laat
|
||||
|
||||
Mosmobiel #2?
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat er het een en ander gesnoeid met worden... je hebt uitlopers
Mooie rooie 5drs hoor.... heb ik ook Greetzz..!!
|
||||
|
||||
APC van meguairs gaat hier wonderen doen.
En dan ook nog even polijsten met megs rommel! Leuk project man, en ook een leuke vondst. Veel plezier ermee! |
|
||||
|
||||
dacht al wat een bekend kenteken!! succes met poetsen
|
||||
|
||||
thnx voor de reacties
uitlopers hij stond idd in de bosjes enne beter groen dan bruin alleen meguairs gaat hier niet aan te pas komen t wordt een daily en het uiterlijk blijft zoals t nu is (alleen wel gewassen)
|
||||
|
||||
tank zit er weer terug onder
alle brandstof slangen en leidingen zijn vervangen remleidingen ed zijn ook al vervangen morgen s kijken of ie wil lopen voor we verder gaan updatetje hij heeft nu nieuwe verlichting rondom heb orig spatlappen met WB logo heb steenslagkapjes tankdop en heb een dun stuur met WB logo uitlaat middendemper en achterdemper vervangen en hij is gewassen is nu weer rood (rose/oranje) verder niet veel gedaan binnenkort de carb reviseren pakkingen en riemen vervangen remmen reviseren / vervangen wiellagers vervangen rubbers as en arnen ed vervangen schroefset evt velgen heb nog 15¨ bbs liggen (van de passat 1.8) en nog wat klein spul ed
|
||||
|
||||
foto's ?
|
||||
|
||||
Poetsen ga je niet doen? Zonde, want rood is best een dankbare kleur om netjes te maken.
Niet teveel polijsten (a la commandant), want dan zit je er zo doorheen.
|
||||
|
||||
fotos komen na t weekend
en ja poetsen voorlopig nog niet wordt er niet beter op zoals ie nu is lv spatbord hebben ze is bijgespoten is nu helemaal verweerd primer is er door gekomen en ze hebben opt dak staan springen dus in de hoeken zitten deukjes oftewel een golfplaat moest ik m kopen had ik t niet gedaan maarja een gegeven paard mag je niet in de bek kijken
|
|||
|
|||
bekent plaatje mijn meissie's golf was ook begroeit met mas en allehande ander natuurlijk spul !
http://www.volksforum.com/forum/sho...light=mosmobiel gr. Martijn
|
||||
|
||||
komt idd erg bekend voor
ook diverse families veel mos oerwoud onder de kap sterk luchtje int interieur
|
||||
|
||||
ik heb m na t schoonmaken
s goed bekeken en onderzocht hij is nog kneiter hard enige roest dat er zit is oppervlakkig rechtse voorportier is in de hoek rot en wat kleine blaasjes bij de achterwielranden en natuurlijk erg jammer van de deuken int dak anders had t echt een mooi autoke geweest is t trouwens goed te doen om de spanning in t dak terug te krijgen
|
||||
|
||||
leuk opknappertje
|
||||
|
||||
Als ie echt heel hard is kan je ook nog overwegen om een goed dak over te zetten.
|
||||
|
||||
idd valt in overweging
omdat juist nog erg hard is wie weet ik maak m eerst rijklaar en daarna s kijken of ie blijft of niet
|
||||
|
||||
Op verzoek verplaatst naar Watergekoelde Projecten
|
|||
|
|||
he deze golf heb ik vaker gezien in bergen op zoom tegen over die afgebrande loods
ik heb er ook een paar keer bij staan kijken gr mike