|
||||
|
||||
Hoezo dat dan? Op de wielen na vind ik het geen verkeerde wagen...
|
||||
|
||||
na goede poetsbeurt ziet hij er volgens mij weer zeer netjes uit.
|
|
||||
|
||||
hmm, daar issie weer.. tijdje uit het oog verloren
jammer van de grille, uitlaat en wielen ben benieuwd waar hij nu naartoe gaat
|
|||
|
|||
Grille heeft Sander nog gemaakt!
Interieur lijkt wel HEEL vies.. Zo te zien is er in de bumper gesneden om die uitlaat mooi passend te krijgen.. |
|
|||
|
|||
Ben benieuwd of de vele deukjes er nu ook uit zijn, op de foto vallen ze iig niet op...
|
|
||||
|
||||
iemand die zulke aanpassingen doet of een auto in deze staat te koop zet heeft die deuken er echt niet uitgehaald
die vooraan zit er nog, de rest valt niet op... vielen op geen enkele foto op zeker niet op mp-foto's, ik denk dat alles er nog in zit
|
||||
|
||||
hmmm doet toch wel pijn aan me hart om hem zo te zien, wat me wal opvalt is dat hij zo'n beetje dezelfde tekst gebruikt als toen met die vr6. en zelfs de prijs is hetzelfde. uitlaat is zonde, zal aardig wat herrie maken want er zat al geen middendemper meer onder en die velgen staan voor geen meter
Passat 35i 1989 Last edited by sanderz : 29-10-2008 at 23:02. |
|
||||
|
||||
voor 1950,- zal niemand hem kome hale verwacht ik. Met een beetje werk is er zeker wel een dikke jetta van te maken. Na poetsbedrijf brengen, en van binnen en buiten een beurt geven doet wonderen
|
|
||||
|
||||
ik ook even spammen dan
|
||||
|
||||
Ach ja, alles heeft een eind. Maar een knakworst heeft er 2.
|
|||
|
|||
De basis is iig goed, interieur,verlaging enz...
Keer goed poetsen/ reinigen en de uitdeuken zonder spuiter er een paar uur op loslaten en je hebt een leuke Jetta. |
|
||||
|
||||
Quote:
geweldig |
|
||||
|
||||
Als je in het hoofd had hoe het was en hem ook alleen zo wilt terug zien dan zul je inderdaad denken: Zonde dat ik hem verkocht heb.
Het idee van hoe de auto er nu bij staat is helemaal niet verkeerd, velgen staan prima. Hij moet alleen nodig gepoetst worden... |
|
|||
|
|||
Quote:
paar uur ?...dag werk denk .... |
|
|||
|
|||
Wilde het nog netjes houden .
|