|
|||
|
|||
Verschil Grill G60 en 'gewoon' GTI?
Hallo,
sinds een half jaar heb ik een mooie Golf 2 GTI G60 waar ik heel blij mee ben. De vorige eigenaar was er minder blij mee denk ik, vandaar dat ik er best wat werk aan heb, gelukkig voornamelijk cosmetisch. De originele wielen zitten er onder, knipperlichten... alleen de grill is nu aan de beurt. Ik zie ze wel te koop staan, alleen de ene keer voor GTI, de andere keer voor GTI G60. Ik moet toegeven dat ik weinig verschil zie, behalve dat de G60 grill is afgedekt aan de linkerkant met een schotje. Het logo ontbreekt toch zowiezo altijd. Kan ik gewoon een GTI grill kopen? Of past het niet? Bedankt. |
|
|||
|
|||
Allereerst welkom hier En plaats eens wat foto,s van je G60.
Gewone GTI gril past wel hoor. G60 heeft origineel dubbele lampen. Hier een foto van mijn Golf G60, |
|
|||
|
|||
Welkom!!
GTI is altijd met rode rand Tot 85 met enkele lampen en 6 lamellen Tot87 dubbele lampen en 6 lamellen Tot91 dubbele lampen en 4 lamelen De GTI G60 hoort bij de laatste |
|
|||
|
|||
Hey,
voor ik foto's plaats wil ik echt eerst die grill er in hebben... en ik heb nu een enkele DTM-stijl ruitenwisser, die wil ik ruilen voor normale dubbele... en dan nog een grote deuk er uit laten halen die iemand er in gereden heeft, die helaas op dat moment even geen pen en een stukje papier bij zich had. Iemand interesse in een enkele ruitenwisser (omhoog in ruststand)? Iemand Nurnburgring ervaringen? |
|
|||
|
|||
Quote:
Zie Pb . . |
|
|||
|
|||
Quote:
Behalve als het een Wolfsburg Edition One is