|
||||
|
||||
Oud type corrado interieur €75,-
Zeer net oud type corrado interieur, wang van de bestuurdersstoel is een beetje slap maar de stof is niet versleten.
In het rechter zitvlak van de achterbank zit een heel klein brandgaatje, valt bijna niet op. Is verder netjes en schoon(ook geen vlekken erin etc.) Het te koop staande gedeelte bestaat uit: Voorstoelen Achterbank Deurpanelen Achterpanelen Dit alles in een zeer nette staat voor slechts €75,- ivm aanschaf half lederen recaro interieur en een beetje ruimte gebrek. Foto's zal ik ff opzoeken, staan ook nog wel in mijn project topic edit, en dat zijn is de eerste uit het archief(zal zondag ff nieuwe fotokes maken)
Last edited by fryslàn_driver : 17-10-2008 at 17:36. |
|
||||
|
||||
Kan meegenomen worden naar eelde
|
||||
|
||||
Ik heb van Corrado's niet zoveel verstand, maar gaat het hier nu om een interieur met een permanente middenarmsteun in de achterbank?
|
|
||||
|
||||
Yup
|
||||
|
||||
passen de stoelen en bank ook in een golf2?
|
|
||||
|
||||
Volgens mij wel
|
||||
|
||||
Quote:
Voorstoelen passen direct, achterbank is een beetje werk maar past gemakkelijk. |
|
||||
|
||||
skopke met meer fotokes:
Op de foto oogt de kleur vervaagt maar dit is niet zo, de kleuren zijn echt nog mooi en donker edit: nog een fotoke van het brandgaatje:
Last edited by Ritske : 22-10-2008 at 21:44. |
|
||||
|
||||
skop
|
||||
|
||||
Niemand belang bij een mooi interieur?? Kan zondag mee worden genomen naar eelde!
|
||||
|
||||
skop, niemand, kan morgen worden meegenomen
|
||||
|
||||
mag een slotje op, is verkocht