|
||||
|
||||
type 1 meeting, al foto's
Kon er niet bij zijn. Wie heeft er al foto's voor me????
|
|
||||
|
||||
kon er helaas ook niet bij zijn, ben benieuwd........
|
|||
|
|||
ik ben al terug, alleen kan morgen pas fotos erop zetten (ben nog niet thuis)...
was supergezellig, bob, bien, tommy, lwin, en natuurlijk rene nog ff gesproken!! super opkomst, goed weer, dikke wagens... mooi hoor!!! |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
heej vw-zone, kwam ik jou niet tegen op de snelweg op de terugweg? (t.h.v. nijmegen?)
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nee je kwam me voorbij :biggrin:
|
|||
|
|||
Bedankt!
Hallo Allemaal!
Iedereen super bedankt dat het zon succes is geworden (ook mede door het weer natuurlijk...) Ben net terug en het was echt suuuuuuuuuuuuper!!!! :biggrin: Ver boven verwachting! Op zn drukst stonden er +/- 130 VW's (was ook gelijk de limiet aan parkeerplaatsen..) we zijn bij deze ook weer uitgenodigd voor volgend jaar (ook de BP had een topdag) Nogmaals iedereen bedankt dat het zo netjes is verlopen! En laat maar doorkomen die fotos! zoals jullie gewend zijn van mij zijn de fotos weer van een slechte kwaliteit!
|
||||
|
||||
Ziet er echt goed uit, jammer dat ik er niet bij kon zijn.
|
||||
|
||||
jammer dat ik geen type 1 heb en dat ik niet even kon komen kijken... klag pas om 6 uur op bed, heb de hele dag geslapen...
|
||||
|
||||
Okee dan hier de rest.... enjoy!
Leuke meeting!! nog even wat bijgepraat met wat Slettaboys. Thanks to ImageShack for Free Image Hosting
Bodenfreiheit serienmäßig Last edited by vwzone : 20-03-2005 at 17:28. |
|
||||
|
||||
Hier wat foto's..............
De rest van de foto's staan in het album... Maar het was een toppertje heb me erg goed vermaakt en bien ook..... Super.............
|
||||
|
||||
www.menielicker.com
Wil je mij als background : de grote versie staat in het album Erg leuke spontane meeting . Hulde aan de organisatoten !!! |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit, mooie wagens en mooie foto's!
|
||||
|
||||
weer was super, en was verder gewoon gezellig, leuke sfeer...
moet alleen nog achter centen aan... En zelf niet alles gekocht wat op de planning stond... lakse golf I rijders ook... :p
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
Ow ja : Evilnyntje en zijn broer en Striet zijn mijn getuiges : er stond een auto langs de kant van de grote weg .. man loopt er weer heen vanaf een schakelkast van een bewegwijzeringsding . Achter die kast zat zijn bijna bejaarde vrouw voorovergebukt vol lillend overbodig vlees haar anus af te vegen .
Kennelijk was er niet zoveel toiletpapier want ze nam haar voorbips EN darkhole in één veeg mee !!! Erg jammer dat we daar geen foto van konden maken . Dat was geen type 1 meeting maar een cursus dinosaurus hiegejene |
|
|||
|
|||
erg leuke meeting en mooi weer en inderdaad hulde aan de organistoren
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik hoop dat het vanavond nog lukt om in slaap te vallen De beelden blijven nu nog angstaanjagend vaak terugkomen |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben ook nog geschokt, teering wat een slecht uitzicht was dat! |
|
||||
|
||||
KON DER OOK NIET BIJ ZIJN! BEN NET ZO ZIEK ALS EEN HOND! Iedereen bedankt voor de foto's!
|
||||
|
||||
sow, ik ben ook weer terug...
was een geslaagd dagje, weer leuke dingen gezien, en ik ben er nu achter waarom mijn passat zo slecht start (eindelijk na een half jaar...) de choke was kapot...(membraam). en paar andere kleine dingetjes zijn gerepafixt.. ook is er de nodige handel gepleegd. geen fotows gemaakt, maar dat hebben andere mensen genoeg gedaan.