|
|||
|
|||
Jetta mk1 '82 : NIEUWE DAILY!
halloa mede VW-o-fielen,
vandaag de opvolger van je polio opgehaald ! een beige/goudkleurige golf mk2 ! b.jr. 1986 1 vol jaar apk bruin interieur hier zijn de beloofde foto's : direct na aankoop; klein beetje hoogte verschil die hoogte kon natuurlijk niet dus !! voor het verlagen: en er na : hot rod golf en achter ook naar beneden : bruin zwart interieur is dit origineel ???? buurman bedankt voor het transport en de schroefset !!!! gr. Martijn
Audi 100 '81 (2.0D > 2.1 turbo benzine project ) Golf 4 variant (tzt on air ) Skoda Yeti 1.8TSI 4X4 (hoog is het nieuwe laag... ) Last edited by jetta mk1 '82 : 07-09-2007 at 19:44. |
|
||||
|
||||
Ben benieuwd naar de foto's martijn...
Ik heb ondertussen de banden/velgen icm de spacer onder mijn jetta zitten en het past precies... voor het mooie nog ff spacers achter en dan ist weer opgelost Nog bedankt voor je advies PS: nog een goeie vakantie gehad?
|
||||
|
||||
goudkleurig met bruin interieur |
|
||||
|
||||
Polo al verkocht?
Enne, je onderschrift klopt niet meer enne, bruin interieur is gaaf |
|
||||
|
||||
ben benieuwd naar de foto's
ps. ik krijg nog pb van je! |
|
||||
|
||||
Ist een elan?
|
||||
|
||||
Vandaag meegeweest naar panningen om de golf te halen . Het is een lief wagentje en om eerlijk te zijn , nadat we em plat om de buik hebben gegooit vanavond . . . ben ik best jaloers .. Goud met een bruin interieur de foto's zullen morgen wel online staan
|
||||
|
||||
verwarrend dit.. in de titel staat mk1, je hebt het over een mk2 jetta en nu hoor ik Golf opgehaald.. lees ik nu zo slecht? snap er geen kut meer van
|
||||
|
||||
jetta mk1 '82 is zijn nickname.. hij heeft een nieuwe daily, ofterwijl: jetta mk1 '82: nieuwe daily
en die daily is dus blijkbaar een golf2, beige met bruin interieur wel ideale combo, ben benieuwd, zal veel weg hebbe van mijn oude GL uit '87 |
|
||||
|
||||
ja was er inmiddels achter.. kostte me ff een paar keer lezen..
|
||||
|
||||
Uhm Martijn... feuteus plies?
|
|||
|
|||
bedankt voor de reactie's !!
ik heb de foto's toegevoegd !! laat maar horen !! gr. Martijn
|
|||
|
|||
@ slimmastershady : ben benieuwt naar de foto's ! geen dank voor de tips !!
@ gertjan : onderschrikt is aangepast ! @ martijnvanderh : bp verstuurt ! gr. Martijn
|
||||
|
||||
Geweldig mooie golf zeg. Super kleur! en het interieur vin ik al helmaal mooi!
Hij lijkt erg op de mijne alleen t interieur is bij mij zwart/wit maar dit bruinige vind ik veel mooier. Hier even de mijne. er moet alleen nog even het een en ander gespoten worden maarja dat komt nog wel een keer denk ik Succes met je golf!!! Gr Arno |
|
|||
|
|||
Heeeeeeeeey Tijn waarom heb je mij vorige week nix van verklapt ??
Of kwam dit zo ineens op je pad. Na aper We komen trouwens een keer bij jullie buurten op een zaterdag middag. Vette bak verders |
|
||||
|
||||
Bedoel je die zwarte delen in het bruine dash? Is origineel.
Heel vaak zijn de aanbouwdelen van het dash in 't zwart (middenconsole en bakken onder het dash, ventilatiewerk enzo...) Golfje ziet er heel netjes uit, vooral de kleur en 't interieur zijn mooi. Fijn gebakje Martijn, vooral nu ie wat lager is. Zijn de randjes van de velgen hoogglans?
|
|||
|
|||
dank voor jullie reactie's !!
@ arno derby : die van jou ligt ook flink laag zeg !! @ brood idioot : de randjes zijn gepolijst ! @ nico : kom maar een keer buurten, vergeet je skippy niet mee te nemen !!!! gr. Martijn
|
||||
|
||||
Quote:
Ja dat klopt. het is niet altijd even fijn vind ik maarja aan de andere kant heeft het ook wel iets. Succes! Gr Arno
|
||||
|
||||
Gave bak, houden zo, zo is ie echt vet
Bruin interieur rockt de pan uit. Ik heb trouwens nog wat bruine delen liggen, als je wat zoekt moet je het ff zeggen. |