|
|||
|
|||
fire and ice vr6
zal mij ook even voorstellen mijn maan is ruurd van dijk en ben 30 jaar en op 13 april jarig.
woon samen met elly.en hebben een zoontje die heet marco 2,5 jaar. heb twee corrados gehad maar heb ik geen fotos van. een rode corrdo g60. en een zwart blauwe corrado vr6. nu de golfjes. heb een nederlands gti gehad geen foto van was een groene. een grijse gti nederlander kwam toen bij wytze weg. toen kwam er een wob g60 jammer genoeg rijd die niet weer nu ziet die er zo uit. toen een edition one paars. vriendin toen weer een edition one gti zwart. vriendin nederlandse mk1 gti [/QUOTE] en natuurlijk de fire and ice vr6
|
|||
|
|||
Hey ruurd, je hebt nog wel fotos van die corrados.
Kan je wel effe bij ons scannen zet ik ze er wel effe bij.
|
|||
|
|||
oke super bedankt molle.
|
|||
|
|||
a ruud jonge
Last edited by voklswien : 29-11-2007 at 21:42. |
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Quote:
hey alberto
|
||||
|
||||
Mooie wagens! Heb je meteen je achternaam nu (zie PM)
|
|
|||
|
|||
dankje jongens
|
|||
|
|||
Hier nog wat fotos van ruurd zn corrados.
1ste was een rode g60 zelf ingevoerd en op naam gezet. Staat nu als diesel op kenteken. En de 2de een vr6 zie fotos
|
|||
|
|||
Was een hele mooie coraddo ruurd !!
Jammer dat ie weg is !
|
|||
|
|||
Quote:
ja echt wel
|
|||
|
|||
by the way,
je noemt je fire&ice vr6 Heb je dan een vr6 in die fire&ice liggen? Da,s toch niet origineel? of ben ik dan zelf te ver uit de tijd |
|
|||
|
|||
staat nu op kenteken als 6 cili en ligt in een orginele fire and ice gti was het.
|
|||
|
|||
okay dan.
Heb vorig jaar een maandje of 3 een Golf IIII V5 GTI gehad maar viel me toch een beetje tegen. En daarbij was 't ding ontzettend dorstig! 1:8 Het was wel een hele mooie met full options,maar toch. hoe ken je eigenlijk een foto plaatsen hier? 't lukt me niet zo. |
|
|||
|
|||
mooie wagens,
|
|
|||
|
|||
dankje
|
||||
|
||||
Quote:
Ik rij zelf ook een v5, maar 1:8 heb ik nog niet gehaald. Ik zit met lekker stevig door rijden rond de 1:10 en met normaal rijden 1:11,5 Maar back on topic ( Dikke wagens heb je gehad Ruurd
|
|||
|
|||
dankje lars
|
|||
|
|||
p.s.
nette auto hoor,alleen ik ben zo'n overdreven "original" freak. (Apart zo'n rally frontje) |
|
|||
|
|||
Quote:
ik ben ook een jongen van orgineel op de motor na dan