#1
|
|||
|
|||
Remproblemen!!!!!
Heeft iemand ervaring met remmerij als je een 2.0L 16V met webbers die een cilindercompressie van 14Bar heeft je rempedaal vast houd tijdens remmen.
Als ik pomp als de motor uit is komt het pedaal gewoon terug . Heeft iemand dit wel eens mee gemaakt?? |
#2
|
|||
|
|||
Klikt als iets met je vacuum misschien? correct aangesloten en een terugslagklepje ertussen?
Bij nader inzien twijfel ik eigenlijk of dat het wel is... |
#3
|
|||
|
|||
Terugslagklep zit er wel tussen ja
|
#4
|
|||
|
|||
lucht in je leidingen?
__________________
My Golf is my image |
#5
|
|||
|
|||
Nee , heb donderdag hoofdremcilinder vervangen omdat ik dacht dat dat het was en alles onder 1,5Bar druk afgevuld.
|
#6
|
|||
|
|||
lijkt me meer de bekrachtiger, net of de in rem positie blijft ofzo.
en cillindercompressie heeft niks met je remmen te maken, gaat meer om de onderdruk die je krijgt.
__________________
Rallye golf 1989 (10jaren plan) Caddy mk1 1983 (daily) Passat variant 1981 (project) Audi 100 td 1987 (motor donor) Audi 200 2.1 aut. (vrouwenauto) |
#7
|
|||
|
|||
Het gekke is wel dat als ik de vacuum slang eraf trek hij niet blijft hangen.....
Remt ie wel slecht |
#8
|
||||
|
||||
Terugslagklep de juiste kant op gemonteerd?
__________________
10 jaar 'Het Polo86(c) Register' 1999-2009
Geld moet rollen*
*maar dan liefst wel mĂ*jn kant op!
|
#9
|
|||
|
|||
Yeb uiteraard
|