|
||||
|
||||
Kleiner Oliecarter Vento
Hallo, ik heb een Vento uit 93 1.8 66kw
[ voor de moderators hier ... ik zal me binnenkort even voorstellen ] Nu heb ik de auto een jaar geleden verlaagd ( veren + dempers ) Voor 60mm achter 40mm ... ik vind dat de carter nu wel heel dicht bij de grond hangt en heb in het begin vaak schaafplekken gemaakt. Tot het een keer fout gaat natuurlijk en de olie eruit loopt. Nu is mijn vraag, heeft iemand een idee of er ook kleinere carters bestaan? Of een goede tip om mijn carter beter te beschermen? Alvast bedankt |
|
||||
|
||||
skitplate er onder
|
||||
|
||||
60mm verlaagd en al problemen? je weet bij verlagen dat je er om moet denken met drempels.... mijn carter ligt 1,5cm van de grond maar nooit problemen...alleen met de draag armen...
maar je kunt een beschermplaat eronder maken van alu of staal... |
|
||||
|
||||
60 40 hoef je geen andere carter..
mijn vento is ong. 100-100 en de enige aanpassing is het beugeltje onder de uitlaat weggehaald. Twan |
|
||||
|
||||
Als je daar met 60/40 al last van hebt dan vraag ik me af hoe je rijd. Ik heb zelfs met een verlaging van dik 10 cm nog geen carter lek gehad. Gaat wel om een golf 2, en ik heb ook de beugel onder de uitlaat weggehaald.
|
||||
|
||||
Ik vroeg me gewoon af of er andere carters zijn. Het antwoord is dus .. nee.
Thanks |
|
|||
|
|||
in de auto cross leggen wij dr altijd een plaatje aan de voorzijde onder zodat ie wat hoger komt,,,,,,,,,een 1 cm dik ,dit is toch ook makkelijk te doen dan leg je het blok hoger....heb ik trouwens ook gedaan bij mijn caddy type 1 en die is 20 cm verlaagd.....
Quote: