#1
|
|||
|
|||
Gezocht onderblok (kaal)
Om even bij het begin te beginnen, ik zoek voor mijn blok een nieuw onderblok.. Ik maak op dit moment gebruik van een EG onderblok in combinatie met audi 100 zuigers (81,5mm) dus staat van de cilinderwanden maakt niks uit moet toch opnieuw geboord worden (standaard boring is 79,5mm)
Mijn onderblok word minder dus vandaar deze oproep. Blokken die voldoen aan mijn specificaties zijn: 1600 EG 1600 FR 1600 FP Als er meer mogelijkheden zijn hoor ik het ook graag. Ik maak gebruik van een slag van 80mm en een boring van onder de 81,5 i.v.m boren. Gr. Maurits Last edited by sciroccoGTII : 16-10-2008 at 14:40. |
#2
|
||||
|
||||
hallo maurits
ik heb je een pb gestuurd groeten jeroen |
#3
|
|||
|
|||
Je hebt PB terug
|
#4
|
|||
|
|||
Heb nog wel een 1600 blok [RF]
Miss ook nog wel een EG |
#5
|
|||
|
|||
Hej,
RF? Geen FR? Wat is de boringxslag van dat blok dan? Daar zit ik vast aan i.v.m overzetten fijn afgeslepen krukas en gebalanceerde delen.. EG onderblok heb ik zeer zeker altiijd intresse in! Ik hoor graag even van je. Gr. Maurits |
#6
|
||||
|
||||
Hallo Maurits.
Ik neem aan dat je een boring van 79.5 en een slag van 80 bedoelt,aangezien dit de standaard is voor een EG motor. Als dit zo is kun je de volgende motoren gebruiken: FP FT EE EF EJ FN EG YH YK WY WZ YG FS WP WV YS YP FV FR Succes Gr Jan. |
#7
|
|||
|
|||
Ja sorry mijn fout te snel getypt
Wat jij omschrijft is juist heb het al even veranderd. Bedankt voor het uitzoeken Jan! Meer als de types die ik omschreven had wist ik niet dat die ook die slag hadden en een boring die in de buurt komt i.v.m opboren. Dus iemand die een blok heeft wat Jan heeft omschreven heb ik belang bij! Gr. Maurits |
#8
|
|||
|
|||
EG zit een gat in dus niet te gebruiken
RF is met een boring van 81 en een slag van77.4 dus ook niet te gebruiken Heb nog wel een 1500 diesel [JP] boring van76.5 |
#9
|
|||
|
|||
hmmz..slag ook bekend van dat blok? Ga toch liever voor een benzine blok want ik denk dat er toch verschil in de krukas zit en ontsteking moet ook geplaats worden..Bedankt voor het nakijken iedergeval.
Gr. Maurits |
#10
|
|||
|
|||
Zit ook en tussenas in en de krukas kun je zelf bepalen
Heb de krukas gebruikt voor mijn eigen KR |
#11
|
|||
|
|||
Hoi,
heb er even goed over nagedacht maar heb toch liever een basis benzine blok..Blok wordt gebruikt in de autocross en je zit elke keer weer met een technische keuring waarbij ook op het blok gelet wordt of dit wel orgineel is.. Is nu bij mij ook niet het geval maar je ziet het niet aan de buitenkant. Mocht ik al niks meer vinden weet ik je altijd te vinden iedergeval bedankt voor je aanbod! Gr. Maurits |
#12
|
|||
|
|||
Welke kop heb je voor het blok
Als je die van de EG gebruikt let dan wel dat je ook een onderblok van een golf 1 moet hebben Die van de golf 2 hebben een oliekanaal extra |
#13
|
|||
|
|||
Nee ik gebruik een FR kop maar heeft idd hetzelfde probleem. Net zoals een 1600 kop niet op de 1800 past. Je zit idd met het grote olieterugloop kanaal aan de voorkant. Bedankt voor het hier aan denken
Daarom liefst een EG of FR (altijd goed) Gr. Maurits |
#14
|
|||
|
|||
Remcotje
Die heb een EG voor 100 euro |
#15
|
||||
|
||||
Hoi,
Ik heb hier een complete WV staan, voor een kratje Jupiler mag je hem komen halen. deze heb ik ooit in mijn T2a bus gehad, omdat ik later een G60 in de bus gehangen heb bleef deze over. Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#16
|
|||
|
|||
Sorry jongens ben net voorzien..
Bedankt voor de hulp!! Gr. Maurits |