|
||||
|
||||
inzetten van pop-out ramen in een fastback
zijn er dingen waar ik op moet letten als ik mijn huidige vaste ramen eruit haal en er pop-outs inzet?
de ramen liggen klaar samen met de rubbers ik heb de 4 moertjes al klaar liggen(per kant) maar ik mis alleen nog de alu sierstrip, is dit een probleem? wel heb ik de 8 metalen klemmetjes , moeten deze er van te voren in of later heeft iemand ervaring met het inzetten van deze ramen? ik hoor het graag :biggrin: |
|
||||
|
||||
Quote:
Ha die Klaas. welkom op dit forum ten eerste. ten 2e ik heb geen idee ,maar ik denk dat je wel wat reactie zal krijgen aangezien er hier bijna meer typ 3 rijders zijn dan kever rijders.
|
||||
|
||||
lol, da's waar! Hier de nieuwste :p
Helaas geen verstand van popouts
|
||||
|
||||
hallo Klaas ! (schaft neem ik aan?!)
Ik heb vorig jaar de rechter pop out vervangen...maar ben geen klemmetjes tegen gekomen ??? Had een complete pop out, en daar zat de chroom strip in. Ik heb met een treklint het raam er in getrokken en daarna die 4 kleine klote moertjes vastgedraaid. Welke klemmetjes bedoel je, heb je een foto ? Greetz leon
|
||||
|
||||
Quote:
Nieuwste typ III rijder ? Verklaar je nader !
|
||||
|
||||
Quote:
Jij ook al!! vertel!! Zie je wel klaas het kan nooit lang duren hier.
|
||||
|
||||
lol, zie topic in watergekoelde projecten (ja watergekoeld)
|
||||
|
||||
zo dat zijn nog eens even wat reakties,
zal me gelijk even voorstellen, ik ben inderdaad klaas schaft en rij in een T2a busje en een 1600TL fastback, verder ben ik ook nog bezig met een ijsverkoopbus en een t2 dubbelcabine, zie mijn site : http://home.wanadoo.nl/k.schaft/ ik was overigens al een tijdje geleden ingeschreven, maar niet erg aktief aan het schrijven, komt goed ik kan niet even snel een foto voor je maken, maar op de foto van M haar fastback met de Betty boop kun je zo'n beugeltje zien(gejat van je eigen site,Leon hahaha )(lukt nog even niet om hier een foto neer te zetten) niet de chrome maar de zwarte klem dus |
|
||||
|
||||
toch nog een fotootje van de klem
de zwarte "klem" bedoel ik dus boven de chrome, deze zit aan de binnenkant(Groot)en buitenkant(klein), op de plek waar je raam buigt maar ik begrijp dus, dat deze er van te voren op kunnen :o |
|
||||
|
||||
ooh, die !!
die flikkerde er elke x vanaf met inzetten, zolang de boutjes nog niet vastzitten kan je ze er gewoon tussen drukken Suc6 !
|
||||
|
||||
oke, en die chromen strip , kan ik een tijdje zonder rijden, ik ben bang dat dit wat lastiger word om te vinden, ik neem aan dat de plastic versie niet gaat passen, en die alu word niet per meter verkocht dacht ik, en zoeken naar een specifieke type 3 strip word echt spannend(vooral als je budget niet altijd meewerkt) :frown:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb er nog 2 van kever liggen ! beetje buigen/passen/meten misschien
|
||||
|
||||
dan zal het wel degene moeten zijn uit het het voorraam denk ik, anders heb ik nooit genoeg met die grote ramen
maar ik hou me wel aan bevolen, thanks!! |
|
||||
|
||||
WOW !!
Die ijsco bus is ECHT cool !! Super reclame ook "Wat de pot Schaft" whahahahahaha LOL !! Ben benieuwd
|
||||
|
||||
ja , dat vind ik dus ook !!
ik zie ook echt uit naar de zomer, en hoop veel meetings te kunnen voorzien van een wereldijsje |
|
||||
|
||||
Hier in het dorp rijd sinds een tijd ook een ijsco bus rond, heb em alleen nog niet gezien en aangezien het weer slechter wordt zal ie voorlopig wel niet voor de dag komen. Ik zal eens kijken of ik misschien een foto kan maken of vinden. Voor zover ik weet is het geen VW, maar wat ideeën zijn natuurlijk nooit weg.
|
||||
|
||||
De ijscobus is inderdaad erg COOL
|
|||
|
|||
Quote:
Dat gaat best lukken denk ik! M,n fastback ondergaat zaterdag een lasklusje aan de bodem! Onthou je goed hoe het gaat met de pop-outs? Kun je me in de toekomst helpen. Ronald http://www.volksforum.com/forum/mis...g=0&forumid=28# Wink |
|
||||
|
||||
ik doe mijn best met de ijsbus( zie mijn andere topic)
maar elke keer komt er weer wat tussen, of de TL vraagt aandacht, of de camper wil wat van me, valt niet mee 3 auto's te onderhouden :biggrin: :biggrin: |
|
||||
|
||||
Luchtgekoeld ijs...briljant.. :biggrin:
|