|
||||
|
||||
Diverse golf 1 en golf 4 onderdelen
Heb hier nog diverse intercooler buizen met slangen liggen voor diverse vag modellen.
Veel klemmen zitten er ook nog bij kosten normaal zo 2 euro per stuk. De intercooler is van een opel volgens mij. Maar je mag dit alles gratis op komen halen want het ligt mij in de weg. Wie het eerst komt............ Golf 1 achterlichten groot model beide in goede staat maar bij 1 een klein barstje aan de bovenkant. Zijn volgens mij wel water dicht en valt ook niet op als de klep dicht zit. 10 euro ben je de man. 1 koplamp golf 1 merk saturnus in goede staat prijs 5 euro. Richtingaanwijzer en ruitenwisser hendel golf 4 zonder mfa in perfecte staat voor 10 euro. Stuur weet niet precies voor welke golf maar past ook in golf 1 prijs 6 euro. Kachel radiator golf 1 in perfecte staat voor 7,50 euro. Zekering kast golf 1 met nog diverse zekeringen voor 6 euro. Achter ruit verwarming schakelaar golf 4, perfecte staat. prijs 5 euro. En als laatste een setje draagarmen voor golf 1 in perfecte staat nog en niet verroest. setje mag weg voor 18 euro. Dit alles kan ook opgestuurd worden echter ik heb liever dat je het komt halen. Mocht je het toch verzonden willen hebben, omdat mijn prijs al zo laag is, en ik het dan ook het nog moet inpakken en wegbrengen naar het postkantoor, reken ik 10 euro extra voor het verzenden. Dit in plaats van de 6.80 die je normaal betaald, lijkt me fair toch?
|
||||
|
||||
Niemand een intercooler met buizen?
Als het niet op word gehaald deze week gaat het de afvalbak in
|
||||
|
||||
De draagarmen wil ik wel komen ophalen.
Heb alleen pas na de 15de tijd. |
|
|||
|
|||
Ik heb wel belang bij dat intercooler gebeuren..
Zou het vanaf Vrijdag middag tot zondag ergens wel kunnen halen.. Gr Dennis. |