|
||||
|
||||
mijn white wave project
hallo Billy hier
zoals jullie weten ben ik in het bezit van 2 golfjes: een blauwe golf rallye en een witte golf 2 1300 hier mijn white wave project: ik heb helaas geen foto's meer zoals ie was zoals ik hem kocht maar hij was standaard dus zegt genoeg dit is de staat zoals de auto nu is ook heb ik de kenteken plaat verwijderd vond ik net wat mooier staan ik heb in de koplampen / knipperlichten en in de mistlampen stadslicht zitten ook de bbs rm velgen er maar weer onder achterkant niet zo veel aan gedaan moet ook niet een foto van iets veder af ik ga nu weer veder aan de binnenkant daar komen nog foto's van heb er al een gti 16v interieur in zitten komt uit een golf 2 special ( oak green ) het dashbord van die rallye komt erin en nog wat kleine dingen !! tot de volgende keer !! |
|
|||
|
|||
voor wielen iets smaller en hij is af !!
gr. martijn
|
||||
|
||||
Quote:
Idd voor wieltjes iets smaller en die heldere verlichting er uit. Verder is het een heel net apparaat zoals ik het zie. WIT IS THE SHIT....!!! Suc6 Lars
|
||||
|
||||
Blijft mooi dat wit, vind het helder wel staan bij het frisse wit!
|