#1
|
||||
|
||||
EV spinnenkop
Iemand een idee hoe of wat te doen als er vuil in de spinnenkop zit?
Vandaag viel het blok nl dood. Bij starten loopt deze heel even stationair en wanneer je gas geeft is het einde verhaal. Had de brandstoftoevoer al bekeken en tot de spinnenkop werkt het allemaal naar behoren. Na de spinnenkop is het einde verhaal. Heb ooit het verhaal gehoord om de leidingen los te koppelen en deze door te blazen en vervolgens een fles Fortex er doorheen jagen. Iemand betrouwbaardere tips?
__________________
VW T2b-2.0 VW Golf GTI mkI (1600 EG) VW Golf GTI mkII |
#2
|
|||
|
|||
Ander brandstoffilter
|
#3
|
||||
|
||||
Dit probleem heb ik ook. Waarschijnlijk is je druk accumulator kapot. Til de lepel maar eens omhoog en dan starten.
|
#4
|
|||
|
|||
Quote:
In de spinnekop van een EV zit geen druk accumulator..... |
#5
|
|||
|
|||
Quote:
Heb je ook de leidingen die vanaf de spinnekop naar de warmdraai regelaar lopen (2 slangen die naar de voorkant van je motorblok lopen) doorgeblazen??..als er 1 verstopt zit werkt je spinnekop ook niet naar behoren.... Als je de luchtweger (die klepel die onder de spinnekop hangt soepel gaat lijkt het mij sterk dat de boel vervuild is Is er niks losgeschoten aan of rond de spinnekop ?? |
#6
|
||||
|
||||
Quote:
Dat van die twee slangen heb ik nog niet gedaan. Zal morgen de boel eens losgooien. Had de laatste week wel last van dat de motor 's-morgens aan het inhouden was bij het wegrijden. Als de motor eenmaal op temperatuur was dan was het over. Ook als ik plots volgas ging begon de motor in te houden in het hoog toeren gebied. Net voordat de motor er mee stopte kreeg het een backfire.
__________________
VW T2b-2.0 VW Golf GTI mkI (1600 EG) VW Golf GTI mkII Last edited by martin : 13-09-2008 at 21:51. |
#7
|
|||
|
|||
als je de gevlochten leidingen loshaald van de spinnekop zitten er in de spinnekop kleine zeefjes, kijk daar eens of er vuil in zit.
Ook kan je de spinnekop loshalen van de luchtweger en dan de doseur eruit halen en goed wassen met benzine. grtn yal |
#8
|
|||
|
|||
ik heb nog een complete set liggen mocht je nog wat nodig hebben aan onderdeeltjes..
hoeft niet veel te kosten... |
#9
|
||||
|
||||
Thncks, zowel voor de tips als het aanbod.
Ik wilde er vandaag aan beginnen, maar kwam er niet van. Maar morgen ga ik er zeker mee aan de slag.
__________________
VW T2b-2.0 VW Golf GTI mkI (1600 EG) VW Golf GTI mkII |
#10
|
||||
|
||||
Golfje loopt weer. Bleek door de backfire de arm van de luchtweger iets krom te zijn.
Nu alleen de stotter uit de kouwe start halen. Ik heb op een stekker geen spanning staan, maar zal eerst even in de bestaande topics zoeken.
__________________
VW T2b-2.0 VW Golf GTI mkI (1600 EG) VW Golf GTI mkII |