|
||||
|
||||
Golf Turbodiesel '89 GTI look
En dus ook mijn golf bied ik aan in dit topic
Ik ben dus bezig met een andere dagelijkse auto ,en kan geen keuze maken over welke auto weg moet ,en bied ik beide auto's aan Het gaat dus om de Grijze Golf Turbodiesel ,met een 70 pk (Motorcode JR) blok. Even wat aanvullende info , Eraan vervangen /gebeurt is het afgelopen jaar , - Nieuwe distributie (incl spanner en v snaar) - nieuwe voorwiellagers en achterwiellagers - Alle filters en olie vervangen - Uitlaat vervangen - nieuwe draagarmrubbers - fuseekogels - alle remslangen en remleidingen op de achteras - Remblokken voor en achter - remkrachtverdeler (nieuw) de auto heeft de volgende extra's /optie's - Compleet uitgevoerd als GTI ,zowel bumpers met rode bies ,deurstrips met rode bies ,grille met rode bies (alles in nette staat!) - zwarte originele GTI hemelbekleding -Zacht GTI dashboard -achterspoiler origineel gti ,met gaatjes in het achterraam -Nieuwe koplampen -Originele zwart rode achterlichten - 60 mm verlagingsset met gele schokdempers (in goede staat!) - 16V voorste stabilisator stang - Veerpootbrug voor - veerpootbrug achter - achteras met schijven ! - rvs achterdemper met 76 mm TDi style eindstukken - slotloze achterklep greep ,met afstand te openen achterklep (dmv knop onder het dashboard ) - chinese deurklinken (originele nog aanwezig) - Netjes Zwart/rood GTI interieur ,met deurbekleding! -originele VW GTD emblemen in de grille en achterop - spiegels in carrosseriekleur De auto rijd goed ,en word momenteel dagelijks door mij gebruikt ,proefrit is mogelijk . Kilomterstand zal rond de 250.000 km liggen De auto verkeerd in goede staat van onderhoud ,en ziet er verder netjes uit! Er zijn wel een paar kleine bijgelakte plekjes en enkele kleine parkeerdeukjes ,maar is niet echt storend . Momenteel zit de in de kofferbak audioapparatuur ,maar dit ziet niet bij de verkoop ingegrepen ! sportstuur zit ook niet bij de verkoop En bij de verkoop word de auto geleverd op Rh velgen met goede 195/50x15 banden !(verbreed staal is niet te koop !!!) En ook de prijs natuurlijk ,zoals de auto word aangeboden ,2000 euro vaste prijs ! En ook natuurlijk de foto's ! Op deze wielen word de auto verkocht , Reakties graag via de PB !
|
||||
|
||||
Heb jij 2 sets van die rh velgen?
|
||||
|
||||
Quote:
Nee ,ik verkoop ook maar één van de 2 aangeboden auto's . Dus komt de set onder de auto die verkocht word .
|
||||
|
||||
Maandag Upje
|
||||
|
||||
Hier mag een slotje op ,deze auto zal één dezer dagen van eigenaar veranderen .
Gelukkig wel naar een liefhebber !